Ben erg benieuwd aangezien ik nu op 4dpo zit en ik gewoon echt niet kan wachten. Bij mn vorige zwangerschap had ik op 8dpo een tuurstreepje en die liep toen mooi op. Ik wil nu eigenlijk weer 8dpo testen of eerder..
Wat goed van jullie echt ik heb daar bewondering voor. Ik kan mezelf gewoon echt niet tegenhouden vanf 8dpo
Toen wij voor de eerste gingen had ik ook maanden dat ik voor NOD al testte, bleef toen twijfelen dacht elke keer ja misschien is het te vroeg.. Uiteindelijk afgesproken pas te testen op of na NOD, door een familie weekend op NOD niet aan toegekomen toen en dus pas 5 dagen na NOD getest.. Ga nu ook tot minstens op NOD wachten met testen (hoewel de drang er nu wel is op 11DPO)
Bij mijn miskraam en eerste zwangerschap op 12dpo positief getest, deze zwangerschap op 12 dpo nog een negatieve test en op 13 dpo licht positief.
Ik testte op 11 dpo negatief bij mijn eerste zwangerschap, op 15 dpo positief. Mijn tweede zwangerschap testte ik überhaupt pas toen ik een week overtijd was succes!