Ik vroeg me af wanneer jullie positief getest hebben? Met mijn eerste zwangerschap kwam ik er pas met 6 weken achter, en nu heb ik weer het vermoeden, maar de test zegt van niet. Maar het is nog 1 dag voor mijn NOD.
Pas na ruim 2 weken. Maar dat was ook de eerste test die ik deed. Uit voorzichtigheid en eerdere teleurstelling bleef ik 'geduldig' wachten op m'n menstruatie (die maar niet kwam ) , maar dagen werden een week overtijd, en toch pas bij 2 weken overtijd een testje gewaagd.
Op mijn NOD Had het niet verwacht maar omdat ik twee dagen eerder ineens misselijk werd dacht ik toch maar eens testen. Toen was het streepje trouwens nog erg licht. Twee dagen later al een stuk duidelijker. groetjes
Pas 12 dagen na mijn NOD...Eerdere testen (3) waren negatief! Ik had het dus eigenlijk niet meer verwacht!
8 dagen na mijn NOD omdat ik bang was dat als ik eerder zou testen de uitslag niet betrouwbaar zou zijn. Mijn cyclus werd nl elke maand een paar dagen langer. Maar wist al wel dat ik zwanger was. Zulke zere tieten! Niet normaal. De test bevestigde dat!
2 dagen na NOD! Het was omdat ik altijd stipt 2 dagen na het de laatste pil ongesteld werd, toen ik na 4 dagen nog niet ongesteld was een testje gekocht. Maar wij zijn dus door de pil heel zwanger geraakt dus vandaar dat ik ook niet ervoor getest had!
4 dagen voor mijn nod, dit omdat ik al wat kwaaltjes had. Test gedaan en binnen paar sec gelijk een duidelijke positieve test
Pas na 10 weken heb ik getest. Hoewel ik al na een paar weken wel een vermoeden had dat ik zwanger zou kunnen zijn. Maar omdat we al 19 jaar gewacht hebben op een baby, en ik diverse keren per jaar overtijd was, geloof je het op het laatst niet meer, dat het écht waar kan zijn. Vandaar dat ik het zolaat pas gedaan heb. Na drie testen geloofde ik het trouwens nog niet