Ik moest het even ergens kwijt, IK BEN EINDELIJK ZWANGER!!! Na 2 miskramen, een paar keer gedacht zwanger te zijn doordat mijn hormonen op hol waren geslagen door de miskramen en veel medische onderzoeken en medicijnen verder is het nu na ruim een jaar eindelijk zover! Ik kan het niet geloven, heb net de gynacoloog gebeld voor de bloeduitslag en het is gewoon waar!! Ik ben nu denk iets meer dan 5 weken zwanger, zo bijzonder. Het is ook nog eens een hele bijzondere dag voor mij vandaag omdat mijn vader er niet meer is en vandaag jarig had geweest, dit is een extra bijzondere dag nu!! Mijn man wil ik op een leuke manier verrassen als hij vanavond thuiskomt en natuurlijk de opa en oma's in spe, iemand tips?? Ik ben zo blij!! groetjes Megan
Gefeliciteerd!! Geniet er van! Sja mn man heb ik verblijd met een positieve test in mn trillende handjes toen hahaha. En de opa's en oma's, bij de een gaf ik ze een speen en de andere een kaart met opa en oma erop. En nog viel bij beide het muntje niet zo snel hahaha Maar de reacties waren super. Voor papa kan je ook een slabbetje kopen met 'ik ben papa's kanjer' of iets in die richting
Fantastisch meid, geniet ervan! Hier heb ik getest en ben daarna meteen huilend en lachend tegelijk naar de slaapkamer gerend om het mijn man te vertellen; voor de oma's en opa's hadden we het iets origineler aangepakt: ik had voor beiden bij een chocolaterie een bonbosdoosje laten vullen met chocoladeflikken met roze en blauwe muisjes. Dit gegeven en toen maar afwachten. Mijn ouders maakten het open hadden het meteen door, mijn schoonouders zetten het weg en na een kwartiertje zeiden we: maak eens open! Toen zei schoonma: ik heb al een cake gebakken, laat die bonbons maar voor een andere keer Dus toen toch gegeven en gezegd: maak eens open! dus dat kwartje viel wat later. Mijn man zei achteraf: volgende keer doen we de chocolaatjes in een doorzichtig zakje haha.
oo wat heerlijk voor je, super gefeliciteerd!!! geniet er lekker van. Ik heb me moeder dit weekend een foto lijst gegeven met de tekst er: Je kan me nog niet horen, Je kan me nog niet zien. Maar als ik in december wordt geboren, Mag mijn foto dan in dit lijstje misschien? En dat doen we dit weekend bij me schoonouders. Geniet er lekker van! groetjes
Meiden allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! Ik probeer echt te genieten en kijk erg naar mijn 1e echo as dinsdag uit!