Eerste keer dat we het hartje gezien hadden was bij onze eerste echo met 8weken. De eerste keer dat we het hartje hebben gehoord was bij een bezoekje bij de verloskundige met 11weken,6dagen. Ohh was echt zo mooi en speciaal!!!
Met 7wk 1 dag hartje zien kloppen op de vroege echo vanwege mk ervoor. En met 14 weken gehoort bij de vk! Prachtig gewoon!
Met 7 weken het hartje zien knipperen met een echo en met 15 weken het hartje gehoort bij de vk. Helemaal super is het pas als je het kan horen
hoi hoi ik zag het hartje met 9 weken en horde het met 14 weken bij de vk dan ik heb het wel al thuis eerder gehoor dat was met 12 weken met een angelsound liefs monique
Wij zagen èn hoorde het hartje met onze eerste echo bij 7 weken en 3 dagen! Heeeeeel speciaal moment.. eerst zon knipperlichtje zien en je beseffen dat er echt een beebje groeit.. en dan ook nog kunnen horen dat er echt een hartje klopt, en nog stevig ook!
Voor het eerst gezien bij de termijnecho (10 weken). Voor het eerst gehoord: kindje 1 bij de vk-controle bij 14 weken. kindje 2 bij de nekplooimeting bij 12 weken. Ik vond het wel bijzonder, maar kreeg er geen tranen van in m'n ogen of zo. Toch te nuchter aangelegd?
voor het eerst gehoord bij de VK met 12 weken, we hebben met 10 weken een echo gehad, en de echoscopiste en mijn vriend zeiden dat ze wat zagen knipperen... maar ik zag het echt niet!! haha, (misschien door tranen verblind )
ik ben nu 23 weken zwanger en heb het hartje nog niet eens horen kloppen. moet dinsdag weer naar de verloskundige zal mij benieuwen of ik het hartje dan ga horen..
ik heb het hartje voor het eerst gezien en gehoort met 7 weken en 1 dag, ja lag wel even te slikken, ondertussen alweer een echo gehad en heb het zien zwemmen beautiful
Hoi, ik heb het hartje zien kloppen met 10 weken, en gister via een echo gehoord met 13 weken. Via de dopler lukte t niet, omdat mijn baarmoeder ver naar achter ligt. Maar gelukkig op de echo duidelijk GEZIEN EN GEHOORD! SUPERMOOI!
Wij zagen het hartje voor het eerst op 8weken 4dagen mag gelukkig morgen weer (dan 10 weken en 4dagen ) hopen dat het hartje nog goed doortikt. Maar ga uit van goed nieuws ondanks dat ik hem ook wel een beetje knijp. (heb namelijk meerdere miskramen gehad waarbij we niet precies weten wanneer het mis is gegaan). Maar ik ga vol goede moed , op naar morgen. Groetjes Helia
bij 7 weken zien knipperen, bij 8 weken bij een speciale echo horen kloppen, en vanaf 9-10 weken kon ik zelf thuis met angelsounds horen! en bij de VK deden ze het pas vanaf de 15 weken en konden ze steeds slecht vinden terwijl ik zelf dat al wel zo vroeg kon vinden...
hier pas met 11 weken 3 dagen gezien, met 14 weken gehoord. ik vond het heel frustrerend, want de meeste aug mama's hadden al bewijs gekregen dat het hartje klopte, en ik moest echt heel erg lang wachten!