bij ons was het allemaal uitwendig (al vanaf 6 weken) en kon zelfs prima hartje zien en horen... (en ben niet bepaalde skinny te noemen)
we hebben volgende week de 1e echo, dan ben ik 8 weken zwanger. Hoop dan hartje te zien/horen en een bevetiging te hebben dat alles goed gaat daarbinnen!
Wij zagen en hoorden het hartje met 8.4 weken, wel met een inwendige echo, die ik gisteren gehad heb, helemaal gewelidig!
Nou dan zou ik er toch zeker even naar vragen.. heel apart dat je het nog steeds niet hebt gehoord!! Wat doet jouw vk dan tijdens een bezoek? Wij hebben vandaag het hartje gezien met de echo, echt supermooi weer Nu even mijn Angelsound terugscoren van een vriendin dan kan ik het hopelijk ook snel zelf horen
Mijn placenta ligt aan de achterkant en ben van mezelf erg slank, toch hoorde ik pas met 13,5 weken het hartje. Ons kindje is lekker eigenwijs en zwom steeds weg, haha..
5 weken en 5 dagen hartje zien kloppen op inwendige echo. 8 weken en 3 dagen hartje gehoord op de uitwendige echo. Ik mag de 29e weer voor een echo!
Wij hebben gisteren voor het eerst het hartje gehoord. Dit van de 1e echo (inwendig) bij de gyn. echt geweldig om te horen!! ik was gisteren 8 wkn 4 dgn.
Met 6 weken en 6 dagen voor het eerst het hartje zien kloppen, en bij 7 weken en 2 dagen ook horen kloppen (d.m.v. inwendige echo) Het mooiste geluid wat er bestaat!!
Jaa!! Heel veel zin in! Schijnt dat je met 10 weken echo toch al hoofdje,armpjes en beentjes kan zien? Geweldig! Jij veel succes gewenst! Laat even weten wat je allemaal gezien hebt!