Ik ben nu een dag overtijd, vorige week een paar dagen buine afsheiding gisteren een na toiletbezoek donker bloed maar de menstruatie zet niet door. Herkent iemand dit..? Ben ik misschien zwanger??
hallo Wendy, niet alle bloedingen wijzen erop dat het misgaat. Hoe meer reakties ik hier op het forum lees hoe meer ik zie dat alle die verschillende bloedingen nog alle kanten op kunnen. Iedere vrouw is anders. Gewoon afwachten. groetjes
Hoi, ik had gisteren mijn NOD afgelopen zondag kreeg ik last van lichtbruine afscheiding. Een paar dagen na mijn eisprong heb ik hele duidelijke steken gevoeld.. ik was er bijna zeker van dat dat een innesteling moest zijn geweest. helaas neemt m'n lichaam er een loopje mee. Gisteren was de bruine afscheiding verdwenen, alleen iets roze met het afvegen. Maar vandaag ben ik hondsberoerd en flink ongesteld geworden helaas:x op na de 4e ronde
Hey, Ik ben gisteren opgestaan met een minibeetje bruinverlies. Verwachtte NOD al 4 dagen eerder, maar nog niets. Enkel wat symptomen, maar iedere maand voel ik wel dingen en denk ik dat het wel eens zo ver kan zijn, valse hoop dus? Hele dag niets meer en ook vanmorgen bij het opstaan nog altijd niets. Toch maar eens een testje gedaan en na een paar minuten al een duidelijke streep: ZWANGER! Ik kan het nog altijd niet geloven... Testen dus zou ik zeggen! Ik duim
Bloedverlies kan idd van alles betekenen. Zo dacht ik dus in het begin van mijn cyclus gewoon mijn menstruatie te krijgen, alleen zette het niet door. Doordat ik erg onregelmatig ongesteld ben (en vanaf augustus niet meer ongi was geweest), geen zwangerschapsklachten niks, ging ik dus totaal niet uit van een zwangerschap. Maar wel degelijk zwanger. Inmiddels zit ik in de 8e week, heb nog met regelmaat bloedverlies, van helderrood naar bruin. Inmiddels de bekende zwangerschapskwaaltjes, dus het kan wel degelijk.
Ik heb een keer een beetje rozig gehad, maar zo noemenswaardig. Maar je twijfelt wel meteen van, misschien is het dan toch niet goed. Maar dat is nu een week geleden, heb toen de volgende dag gleijk weer getest en was heel duidelijk gewoon nog steeds zwanger dus wat het was geen idee.. Want het was geen oud bloed.
ik stond maandag op met heftige rugpijn, en had in mijn inlegkruisje bruine afscheiding... nieuwe ingedaan, niets meer, rugpijn verdween weer... nu over 2 dagen nod, heftige pijn in mijn tepels, en het ongigevoel wat ik had is heel licht...