De titel zegt het al Hoe groot was jullie baby met 4 maanden. Ik heb Tim gister gemeten en hij was 68 cm!!!groot 2 weken terug was hij 64,5 cm en 6100gram. Hoe zwaar hij nu is weet ik niet maar hij is vrij dunnetjes. Is dit nou extreem lang of valt het wel mee??? Hoe lang en zwaar waren jullie baby's met 4 maanden? Groetjes Lysanne
met 4 maanden was esmee 5380 gr en 59.5 cm maar esmee was ook klein bij dr geboorte, ze is nu nog niet heel groot
Wow, wat een flinke kindjes, Fae was indertijd vrij gemiddeld dacht ik, met haar 63 cm , ze woog 6120 gram, maar misschien dat er qua jongen/meisje ook wel verschil is...
mijn zoontje werd geboren(4 weken tevroeg) met 47 cm en 2600 gram, hij weegt nu.. 3 maand later...5989gram en lengte is 58,5 cm,
Dean was 7020 gram en 64,5 cm.. Het vermoeden was wel dat hij langer was, maar bij het cb rekken ze (terecht) niet helemaal zijn beentjes uit om hem op te meten. Ik denk dat hij toen rond de 67cm zat, aangezien maat 68 perfect zat.
Mijn zoontje was met 4 maanden 67,3 cm en 7820 gram. Niet bepaald klein maar ook niet extreem groot (lengte en gewicht + 1 op de curve.. mooi in verhouding dus). Op zich is 3,5 cm groeien in 2 weken erg veel. Wie heeft de 64,5 cm gemeten? Om goed te kunnen vergelijken moet je dezelfde meetmethoden hanteren (CB versus zelf doen). Zelf meten is niet erg nauwkeurig en dit kan zo 0,5 tot 1 cm schelen.