Vanmorgen gezegd tijdens het tanden poetsen dat we zo even naar de winkel zouden gaan, hij ging alvast naar beneden, kom ik even later beneden heeft ie zijn jas en schoenen al aan normaal moet ik het altijd vaak zeggen. Dus ik was heel blij ook tegen hem gezegd!
Elke dag, maar laatst was toch het toppunt, toen ze in een volle kamer vol visite (verjaardag van mijn broer) "schaapje, schaapje heb je witte wol" ging zingen
Mijn middelste die vandaag zei: Ik hou van jou mama. Hij heeft autisme, en dat zinnetje hoor ik eigenlijk bijna nooit, hoewel ik hem meermaals per dag zeg. Mijn oudste hield vanmiddag uit zichzelf een heel gesprek met het winkelpersoneel in foutloos Engels en kon precies vertellen waar hij naar op zoek was, hoeveel geld hij had en hoeveel hij dan over zou hebben. De jongste vanmorgen nog, ik hing ondersteboven boven het toilet te spugen en ze stond heel lief mijn haar uit mn gezich te vegen en kusjes op mijn rug te geven.
Ik ben eigenlijk altijd wel trost op mijn kinderen. Maak niet uit met wat ze doen. Wat ik leuk vind met dochter is dat ze mij als opmaakpop gebruikt mijn haren wil kammen enzo enzo. Daar geniet ik van en dan voel ik mij echt super trots. Gek eigenlijk. Nu topic lopen over dat behang. En nu ik dat daar zo op geschreven hebt en dit topic ziet. Smelt mijn hart, Ondanks het gezeur op het moment met het slapen en dat ze soms zo druk is gewoon aan het uit dagen is, En negatieve aandacht vraagt. En ik besef dat ik wat anders met haar er bij moet gaan doen. En toch ben ik trots op haar ze is een pittig meisje met een eigenwijze mening. En met zoon. Twee weken terug merkte ik die heeft de baard in de keel en hij is zo de lucht in geschoten en zijn tanden staan zo mooi met zijn beugel dat ik helemaal smelt van wat woord jij een knappe jongen daar kan ik trots op zijn van heb jij bij mij in de buik gezeten heb ik jou gemaakt. Met dochter heb ik dat ook, Als ik naar mijn kinderen kijk van komen jullie uit mijn buik en voel ik mij zo trots. Gek mens ben ik toch.
Cliché maar waar, ben altijd trots Van de week op de oudste die zich zonder problemen mengde in een tennisgroepje met 9 jongens. Een jaar terug was het nog een heel verlegen, onzeker, bangig meisje. Ze heeft zoveel sprongen gemaakt, ben ik heel trots op. Het wordt nooit haantje de voorste, maar ze doet volop mee in de klas en zorgt als één vd oudsten voor de kleintjes. Die zijn dan weer helemaal idolaat van haar En de jongste is een pittig, vrolijk, ondeugend kadootje. Zo zelfverzekerd, zorgzaam, vriendelijk en enthousiast. Heerlijk om te zien. Nu alleen nog leren luisteren
Gisteren toen mijn zoontje van bijna 3 jaar wegfietste op de fiets zonder zijwielen en zijn zus heel trots stond te klappen voor haar broertje!!
Ik ben ook echt altijd trots op mijn mannen. Maar ik heb zo momenten dat ik extra glunder! Zoals gister. Hij heeft afgelopen zondag zijn B diploma gehaald. Gisteren met regenjas voor het eerst voor C oefenen en hij deed het zo goed! Direct koprol in en onder water. Hij zwom zo hoppaaa door het C gat heen. In juni mag hij gewoon voor C! En heeft hij in een jaar en 2 maanden zijn A, B en C gehaald. Trots trots trots.
Ik ben ook regelmatig trots op mijn dochter. Maar vandaag weer even extra. Ze heeft een afzwembriefje gekregen en mag 30 april afzwemmen!
Gister voor onze oudste 10-minuten gesprekje gehad op school. Ze doet het super goed, is niet meer zo perfectionistisch, durft steeds meer van zich te laten horen en zien. Loopt volgens de cito-toets voor op taalniveau en zit op niveau qua rekenen. Mag volgend schooljaar lekker naar groep 3. Oh ja en haar juf gaf aan dat ze bijzonder grappig uit de hoek kan komen en dat juf zich dan maar omdraait omdat ze dan moeite heeft haar gezicht in plooi te houden. Tja, daar zaten een hele trotse papa en mama!!! En op onze jongste....die EINDELIJK haar stotteren achter zich lijkt te laten en zowaar hele verhalen kan houden zonder te stotteren! Dan kan ik wel janken van blijdschap, zo trots ben ik dan op haar!
Toen ik thuis kwam uit mijn werk en mijn oudste dochter had geregeld met oma dat opa haar Ikea poppenbedje ging maken... Er was een boek van de plank op het bedje gevallen en de bodem was doormidden. Al een aantal keren gezegd dat we opa zouden vragen (vergaten we steeds) en nu had ze het bedje op zolder zien staan en het zelf geregeld. Dan vind ik het zo'n slimme meid