Komende woensdag is er weer een VIP koopavond bij de kruidvat met 20% korting op 3 artikelen en 25% korting op speelgoed.
Die 20% geldt ook voor acties toch? Dus de kruidvatluiers 2+1 actie gaat nog eens 20% af? Ik ga iig even langs!
Hoe laat begint het en tot hoe laat eindigt het? Doen alle filialen mee? Hoe kom je aan die vip uitnodiging? En mag iedereen er naar toe?
vorige keer met die korting waren er mensen die al 1.5 uur van te voren de luiers in de mandjes hadden gedaan, die waren met halve familie gekomen.
Ik vrees dat ik ook naast de luiers vis morgen, maar we gaan het proberen Als je die actie meeneemt van 2+1 gratis, hoe werkt dat dan met die 20%? Want die gaat over de 3 duurste artikelen, weet iemand hoe die korting dan wordt berekend? Heb namelijk nog wat dingen nodig, en daarover heen korting zal wel lekker zijn
Ik ga trouwens voor de Pamper babydoekjes. Die staan nu in de folder als 1+1 en dan nog 20%! Kan ik weer even vooruit.
Ik heb dat gisteren geinformeerd bij kruidvat en bij mij zeiden ze dat ik de 20% korting ook kreeg over de aanbiedingen die geactiveerd zijn op de pas. Maar dan moeten dat wel je 3 duurste artikelen zijn
2 pakken billendoekjes Pampers (9 stuks) gehaald. Kosten 15,-. Best netjes voor 18 stuks. Bedankt voor de tip
Altijd fijn! Ben je meerdere keren langs de kassa geweest, of? Ik begreep namelijk dat je maar 1x met je pas de korting kreeg. Hier 3 pakken kv luiers voor 10, ook fijn.
Nee gewoon in 1x Eerst korting op de luiers van de 2+1 gratis actie en dan nog 20% op de 3 duurste producten, dus nog een keer -4,nogwat