Tja de topic titel zegt het eigenlijk al... Wanneer hebben jullie het hemeltje weggehaald bij het ledikantje...?!
Jesse wupst nu al het hele bed door vind m al ondersteboven in bed.. ARmpjes buiten het ledikantje etc. Daarom zat ik erover na te denken om m binnekort maar weg te halen.. Het is toch dat ze m dan niet naar binnen trekken?!
Ik weet niet meer wanneer het precies was. Maar toen ze hem de eerste keer naar binnen begon te trekken heb ik hem weggehaald.
Ik heb hem nooit weggehaald, ook bij mijn oudste niet. Ik hem hem vast gezet onder de poten van het ledikant, dus ze kan er niks mee.
Ik heb hem nu sinds 2 dagen naar achter geslagen en op de poten gezet. Meneer begint touwtje te trekken eraan namelijk..
Ach zolang je kindje m niet vast pakt valt het wel mee hoor het geeft zelfs een "geborgen" gevoel... Ik denk dat ik m morgen even ga verwijderen... Hij had m net wel vast maar dan nog buiten het bedje hij trekt m nog niet naar binnen... Maar dat wil ik eigenlijk voor zijn...
Heb hem toevallig een week geleden weggehaald. Niet omdat hij er al aan zat, maar wel omdat hij door het hele bed ligt en hij steeds meer dingen vast begint te pakken...
Toen hij niet meer in zijn wiegje pastte... Was best een emotioneel moment, opeens zijn wiegje omgebouwd naar ledikantje en hemeltje eraf
Rond een maand of 4, toen hij het hemeltje door de spijlen had getrokken. Ik vond het wel jammer hoor. Het echte kleine is er dan weer een beetje meer af.
Onze dochter gaat op haar rug haar bed door en vind ik soms ook overdwars, dus nu heb ik hem weggehaald. Ben veel te bang dat ze hem te pakken krijgt! Ze is nu 4 maanden.
na 6 maanden ging ze uit het wiegje en naar een ledikantje toe. het was een dichte houten bak waar ze in lag en kon niet met haar handje over de bovenkant dus heb hem altijd kunnen laten hangen.
Wij hadden hem met 6 maanden weggehaald.. Maar gezien ik het opeens zo kaal vond, gisteren toch maar weer opgehangen. Wij hebben het ook opgelost door wat op de vloer ligt onder de poten van het ledikantje vast te zetten. Hij kan er nu niet meer aan trekken!!