hoi dames ik zit te twijfelen of ik gisteren een positieve ovu test had, wie wil er even voor mij mee kijken? Het is de 1 na laaste van onderen (cd 17 ,maar dan de 2de test van cd 17) de onderste is van vandaag en echt lichter als gisteren dus wie wil even mee kijken of de test waar het omgaat wel positief is of dat mijn ei nog moet komen. foto staat in me album! mvg mama2801
Hoi, Ik kijk net naar je ovutesten, maar vind ze alles behalve duidelijk. Heb je niet een betere foto? Groetjes, Elvira
Die lijkt idd wel aardig positief! Dat betekend dan waarschjijnlijk dat je vandaag je ei hebt aangezien je ei altijd 24-48 uur na je LH piek springt
Ik kan het niet zo goed zien, nogal donkere foto's. Maar volgens mij is het 2e lijntje niet zo donker als het controlestreepje, toch? Even afwachten wat ie morgen doet...
hoi miepie dat klopt hij is niet net zo donker als het controle lijntje, maar vandaag was die dus alweer een stuk lichterder als gisteren dus dat vind ik zo raar
Ook ik kan het niet goed zien. Maar het streepje moet net zo donker zijn of donkerder als teststreep. En voor zover ik het zie is dat (nog) niet zo. En wat je zegt dat die test weer lichter wordt misschien heb je je LH piek wel gemist. gr vruchtje
Het kan ook nogal wisselen door de concentratie van je urine en het tijdstip waarop je test... als ie morgen nog lichter is kan je er denk ik wel vanuit gaan dat dit een "positieve" test was... Ik heb zelf deze ronde ook niet een écht overtuigende test gehad, maar mijn temp bevestigde wel dat het wel degelijk mijn LH-piek was > was de dag erna een stuk omhoog. Succes!
dames dankje voor de reacties ik b;ijf gewoon nog even door testen en hopen op een duidelijke test Miepie ik heb jou ovu testen ook gezien en de laaste 2 testen lijken wel erg veel op mijn laaste 2 testen.Maar kan nu nog alleen maar afwachten en door klussen.... nogmaals bedankt voor de reacties
hoi dames de ovu test was dus niet positief zoals jullie al dachten nog geen temp verhoging helaas...dus ga gewoon door met testen met ovu en rempen en natuurlijk klussen
Ze zijn geen van allen positief vind ik. In mijn album staan wel positieve misschien makkelijk om eens te vergelijken