hoi allemaal ben al 2 dagen over tijd en overdag getest en het was negatief alleen ik heb nu zeurende pijn in mijn onderbuik en af en toe krampen en ik word maar niet ongesteld.. wie herkent dit en toch zwanger.. pfff
Hoi, Ik lees regelmatig dat de zwangere meiden gewoon dachten dat ze ongesteld gingen worden omdat ze krampen hadden! Dus er is nog alle hoop voor je! Test over een paar dagen nog een keer, wel ochtend urine gebruiken! Heel veel succes! Liefs Dib
Ik ga vandaag testen, al heb ik zo'n gevoel dat het negatief is want 1 dag voor mijn nod was de test negatief....maar man lief wil het graag ook omdat ik een paar dagen terug pijn in mijn tepels had dat is inmiddels over. Ook nog niets te bekennen van een ongi, misschien is dit wel een lange cyclus, dus wie weet.
nou ik hoop voor jou een postieve test ik heb altijd een cycles van 28 dagen lijkt mij niet normaal om ineens naar 30 toe te gaan of 35 maar goed het is afwachten zo iritant is dit ...
Ik had ook altijd een regelmatige cyclus. Het voelde bij mij ook alsof ik ongesteld ging worden. Ik wist het gewoon zeker eigenlijk. Dezelfde vervelende krampen als altijd waar ik last van had, alleen niet ongesteld dus. Na drie of vier dagen toch maar eens getest en het was duidelijk raak. Als ik jou was zou ik over een paar dagen weer testen of morgen, want het is moeilijk om te wachten natuurlijk. Ik heb niet met ochtendurine getest, maar ik lees ook wel dat dat wel beter is. Succes en laat je het ons weten?
wat fijn om dat te lezen dat het ook pas na paar dagen kan testen en dan postief... ik ga over paar dagen weer testen en laat je het zeker weten .. bedankt..
Ik dacht ook dat ik ongesteld ging worden omdat ik hele heftige buikkramp had, maar toch een testje gedaan en zie mijn banner
jamine ik zit in het zelfde schuitje.. zaterdag getest negatief.. nu wacht ik maar even.. heb ook al eens een maand overgeslagen.. dus tja.. we wachten maar rustig af en testen vande week nog wel een keer.. sterkte met wachten groetjes a yip
dankje wel en jij ook sterkte met wachten en hoop dat het postief is voor ons..en hopen dat ons geduld word beloond liefs jasmijn...
he jasmijn weet je al iets meer.. Helaas is hier ook nog niets duidelijk. denk dat ik morgen maar eens ga testen.. suc met wachten ! Yippie
Met 2 dagen overtijd kan je in principe gewoon testten. Het kan wel zo zijn dat je nog te weinig HCG in je urine hebt. Misschien toch even wachtten (een daG OF 3) Weet je wel zeker dat je cyclus klopt? Ben je al een poosje regelmatig ongie? Ik hoop voor je meid dat je snel een posi test in je handen hebt! Groetjes Debby
hoi yippie ik weet niet veel helaas...ga pas over paar dagen weer testen dan laat ik het jullie weten.. hoop voor je dat het raak is ... liefs yasmijn...
hoi mijn cyclus klopt als een bus 28 dagen ..altijd op tijd ongesteld geworden ik hoop het ook zo na 8 maanden mag het wel... liefs yasmijn...
die ongipijntjes kunnen ook bij een zwangerschap horen. collega van mij testte pas 1,5 week later positief...dus bij sommige duurt het gewoon langer om een positieve test in handen te krijgen. hoop voor je dat het raak is. mejon
hey lieve dames ben toch ongesteld geworden tot mijn verbazing want ik heb altijd cyclus van 28 dagen en nu in eens niet meer heel vreemd snap er geen zak maar van....
hoi, hier nog zo'n pechvogel. Ik voel me al 1,5 week hardstikke zwanger, ik heb zo'n beetje 80% van de symptomen en toch test ik elke keer negatief, zelfs vanavond nog met een Clear Blue.... Net zag ik een ietsiepietsie beetje rood op m'n papiertje, dus ik denk dat ik ook ongesteld ga worden... Ik snap er geen %!@# van! Altijd 28 dagen cyclus, de vorige maand bij uitzondering 30 dagen geweest en nu ben ik als ik die 30 dagen aanhou 1 dag over tijd... Ik laat nog wel even weten of het doorzet!
Nou meiden ik heb dus 2 dagen geleden ook getest maar helaas negatief..verder nog niets te bekennen van een ongi ofzo...vreemd.
he olly en jasmijn.. Balen.. pff sterkte er mee en nu maar hopen dat je cycles niet aan de wandel gaat.. Hier is het nog steeds wachten vmo negatief getest.. maar heb al eerder eens een maand overgeslagen.. hier word je zo moe van he....
das echt vreemd onze lichaam houdt ons voor de gek en die cyclus snap er geen zak meer van ...maar goed hoop dat het niet door zet bij jou... liefs jasmijn..