Hi dames, Welke luiers gebruiken jullie voor de nacht? Onze zoon drinkt veel en we geven hem na het eten al vrijwel geen drinken meer maar iedere morgen is ie zeik nat. Baby dry nights werken ook niet....iemand nog tips?
Maatje groter? Kijk ook eens goed naar de romper, zit die niet te strak? Dan kan de luier nl niet uitzetten.
Is hij een buikslaper? Heb hier ooit de tip gelezen om dan de luier achterstevoren te doen en bij ons helpt t, van meerdere keren per week naar niet doorlekken... En t klinkt heel gek maar gaat heel makkelijk.
Bij ons ook zon drama! Maatje groter hielp niet. Iemand gaf laatst de tip kraakverbband er in te doen, werkt ook niet. Gister 2 luiers over elkaar gedaan 1 gewoon en de ander achterstevoren en zowaar hij was droog... hopelijk os dit het gouden ei....
Kruidvat luiers proberen Luier achterstevoren bij buikslapen Grotere maat Kijken of romper niet te strak zit Luier verschonen voor het zelf naar bed gaan
Als alles tot nu toe niet werkt, kotex maandverband in een kruidvatluier leggen werkte hier met onze dochter ook. Dankzij tip van mama van dit forum. Heb me rot gezocht destijds.
Ik heb dry nights voor grotere kindjes. Mijn kereltje is flink, ik heb die voor 4 tot 7 jaar, komt lekker hoog maar sluit wel genoeg aan. 5 vd 7 nachten in de week gaat t dus goed....
Hij is inderdaad een buikslaper! Wij hebben altijd kruidvat luiers alleen om te proberen dry nights. Bedankt voor de tips!
Heb je al eens geprobeerd de luier om te draaien? bij buikslapers wil dit nog wel eens werken. Je doet dan de achterkant ( breder en hoger dan de voorkant ) aan de voorkant.
Ik gebruik pampers luierbroekjes omdat mijn dochtertje op der buik slaapt deze zijn echt goed vind ik !!
maatje groter nemen. ik vind pampers klein vallen dan de kruidvat. kruidvat maat 4+ overdag en maat 5 s'nachts. 4+ lekt hier s'nachts
Ik gebruik zelf volledig wasbare luiers en gaf enkele weken geleden een vriendin van mij ook advies. Haar zoontje lekte snachts ook door met wegwer, wat ze ook probeerde. Advies gegeven om een wasbaar overbroekje te kopen. Ik adviseerde er 1 van mother ease (te koop bij lieveluiers.nl) En sindsdien geen natte zoon meer smorgens. Ze heeft het aan meerdere vriendinnen aangeraden. Dat is mijn tip. Lekvrij gegarandeerd (als je hem goed om doet natuurlijk )