Wanneer het bedje naar beneden doen??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamv1, 21 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hoi allemaal
    Mijn vraag is, ik heb een zoontje van 4 maanden oud. Maar wanneer hebben jullie het bedje (deze heeft maar 2 standen) naar beneden gedaan, hier staat hij op de hoogste stand, maar hij begint nu het omrollen enz. te ontdekken. De box heb ik al een stuk naar beneden gedaan, want daar rolt hij al wel van zijn buik naar zijn rug en soms andersom..

Ik neem liever het zeker voor het onzekere...of ben ik nu wel heel erg vroeg..

Wanneer hebben jullie het bedje naar beneden gedaan?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je bent aan de vroege kant :) het hoeft pas als je zoontje zich gaat optrekken, dat is meestal niet voor een maand of 8. Maar kwaad kan het verder niet hoor, alleen je moet zelf dieper bukken.

3. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben het gedaan toen mijn zoon bijna 5 maanden was.. Hij is een vlotten. Toen hij om ging rollen was het nog niet echt nodig, want de rand is dan nog hoog genoeg. Alleen toen ik zag dat hij de rand vast begon te pakken toen hij op zijn buik lag is zijn bedje naar beneden gegaan. Toen had ik zoiets van hij is sterk en als hij zijn beentjes onder zich krijgt zit hij al op zijn knieen en dat is natuurlijk gevaarlijk..

4. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Hier met een maand of 8. Toen ons zoontje steeds vaker in de "kruiphouding" zat. Tijgeren deed hij al en mij leek dat hij vanuit de kruipstand gemakkelijker op zou kunnen trekken.

5. fafje

fafje Niet meer actief

wij hebben het gedana toen hij zelfsstandig kon gaan zitten...dit was met 8 mnd..hij kon tegelijkertijd namelijk ineens "normaal" kruipen(hiervoor als een zeehondje) en optrekken gebuerde heel kort hierna weer

wij hebben 3 standen...de allerlaagste stand is pas sindskort..wnat hij groeide wl heel erg boven de rand uit...en klimmen doet ie graag :D

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier het bedje naar beneden gezet met 8 maanden.

7. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    HIer de box al met een maand of 6,5 en bedje met 7,5. Hoeft echt pas wanneer ze zich op gaan trekken. Ik denk dat je dus nog alle tijd hebt.

8. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

bij de oudste al heel vroeg, maar die was ook extreem vroeg met alles! denk maand of 4.
    Bij de jongste pas vorige maand, met 10 mnd.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Wij hebben 3 standen, met 8 maanden heb ik hem half laag gezet ( = staand kan ze net boven de rand uit kijken ) want toen kon ze zittend zichzelf optrekken maar nog niet zelf gaan zitten. Pas later stond ze me ineens rechtop op te wachten 's ochtends, was ze zelf gaan zitten & staan.

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dank jullie wel voor jullie antwoorden, dan ben ik idd nog een beetje vroeg, maar hij trekt zich nog niet op aan de spijlen, dus dan laat ik hem nog maar ff zo.. Ik hou het wel in de gaten, want hij is met sommige dingen zo snel...pfff

11. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Hier met 4 1/2 maand oud.
    We zagen dat hij al redelijk lang met zijn hoofdje omhoog bleef op zijn buik en heb lievber dat we het beneden zien dan dat er boven wat gebeurt idd.

Dus bedje naar beneden en maar goed ook.(was een buikslaper vanaf 4 weken oud)
    Week later pakte hij de spijlen vast van de box en trok zich schuin omhoog voor een deel.

Box omlaag bijna 5 mnd oud.
    Optrekken box bijna 5mnd oud
    Kruipen 6 mnd oud
    Zelf gaan zitten 6 1/2 maand oud
    Zelf staan in bed en box 7mnd oud
    Eerste stapjes los GISTEREN!!!! (nu 10 mnd oud)

12. Linnda

Linnda Actief lid

4 feb 2009
    212
    0
    0
    Hier werd verteld zodra ze kan omrolle bedje naar beneden
    Dus met 4enhalve maande hebbe wij het bedje naar beneden gedaan

Gewoon net wat je zegt voor je gevoel
    En het cb raadde ons het aan

13. misa

misa Niet meer actief

Toen mijn zoontje voor het eerst de rand van het bedje vastpakte (niet optrekken hoor). Toen heb ik het bedje naar beneden gedaan. :)

14. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Hier ook toen ze 4,5 maand oud was... Ze was op de commode zelf gaan zitten en dat vertrouwde ik niet helemaal ook kon ze al beide kanten op rollen zowel buik-rug als rug-buik en was ze erg sterk in haar armpjes en beentjes... als je het niet vertrouwd gewoon doen :)

Deel Deze Pagina