Utrogestan eruit gekomen!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sonne, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    He dames,
    Even een vraag. Vandaag vijf dagen geleden een cryo tp gehad. Ruim een uur geleden de Utrogestan ingebracht, ga ik net naard e wc, is er een bol in zijn geheel uitgekomen!! Dit heb ik nog nooit gehad! Heeft iemand hier ervaring mee? En zal ik er nu maar een extra in doen dan? Sorry dat ik de vraag hier stel, kan wel naar het ziekenhuis bellen, maar het is geen verpleegkundig spreekuur en hier zijn vast wel mensen met ervaring....
    Groetjes, Sonne

2. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Da's gek! Zou er maar gewoon 1 extra terug instoppen!
    Ik heb het wel eens gehad dat ik een aantal "onderdelen" terugvond in m'n hipster (met inlegkruisje...) maar nog geen complete bol teruggevonden.

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Heel apart, normaal lost ie op! Ik zou er 1 terugstoppen, maar ik dokter vaak zelf ;).

Anders even het zkh bellen!

Succes!

4. Shantii

Shantii Bekend lid

30 jan 2010
    893
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb het de laatste poging ook gehad toen ik naar de wc ging, maar heb er geen extra gedrukt. Het heeft vast al wel iets hormonen opgepikt plus dat je meerdere malen op een dag bollen schiet dus je lichaam komt echt niks te kort!

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Als hij er in zijn geheel uitkomt, zonder opgelost te zijn, kom je dus wel 1 bol tekort.

Wat ik uit dit verhaal opmaak, is dat de bol er in zijn geheel, onopgelost uit kwam. Dan moet je er toch echt weer 1 opsteken, maar zou het hoe dan ook met de arts overleggen aldus verpleegkundige.

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    huh? Dat heb ik ook nog nooit meegemaakt.. ik zou ook 1-tje terug doen geloof ik.. zou dan wel het idee hebben dat ik iets te kort zou kunnen komen...

7. sonne

sonne Actief lid

7 dec 2010
    236
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hai dames,
    Bedankt voor jullie reacties. Ik heb idd maar een bolletje extra gebruikt. Ik vond het echt gek. Het omhulseltje was wel weg, maar verder was het echt gewoon het bolletje. Heel bijzonder, zeker ruim een uur na het inbrengen.... Nou maar hopen dat er een kindje zit die hem eruit heeft geschopt.... ;)

Deel Deze Pagina