Stom geweest en nu gek van onzekerheid!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Avastar, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Lieve Allemaal,

Ik ben zo dom geweest om 12 dagen na iui alvast te testen ( jullie zijn vast en zeker bekend met de medogenloze testdrang...)
    14 dagen geleden, 's avonds heb ik Pregnyl gespoten, 12 dagen geleden heb ik de iui gehad en nu test ik met de 2v5 van zowel kruidvat als etos licht positief. Ik wist niet wat me overkwam na bijna 3 jaar alleen maar omo witte testen en ben werkelijk naar de winkel gerénd om een clearbleu test te halen. Die geeft aan ZWANGER 1-2 weken.

Maar nu komt de onzekerheid, mijn NOD is woensdag, ik ben dus 1,5 dag te vroeg met testen en is het niet de Pregnyl ( 5000ie) wat ik nu meet????

Ik zit helemaal te shaken, de vorige iui's werd ik netjes op mijn NOD ongesteld en heb ik me ook niet kunnen verlossen van de testdrang en ook vanaf 12 dgn na iui getest maar altijd omo witte testen.

Tot overmaat van ramp is mijn telefoon vanochtend kapot gegaan en kan ik nu ook niet naar het ziekenhuis bellen om te vragen of het mogelijk is dat ik daadwerkelijk zwanger ben...

Ladies, wat hebben jullie hierover te zeggen?? ( ik kan helaas geen foto's toevoegen want de telefoon is kapot ( wel schoon na een 40 graden wasje overigens maar daar kan ie blijkbaar niet tegen:p)

ik hoor graag jullie mening.

Liefs

2. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Volgens mij is pregnyl 5000 wel uit je lichaam ik testen op dag 13 nog licht positief met 10.000 en dan nog 3x 5000 eh geloof ik.

Dus het zou zomaar kunnen dat het om een zwangerschap ga ik zou morgen nog eens testen is het streepje duidelijker dan weet je het zeker. Heel veel succes

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Ik zeg voorzichtig Proficiat.... X

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Natuurlijk kan het dat je zwanger bent, dat was lijkt me ook wel de bedoeling ;) Even spannend nog, als je streepjes testen doet kan je kijken of ze oplopen (of gewoon even langer geduld hebben). Ik hoop voor je dat het raak is.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    5000 IE is na een dag of 8-9 wel uit je lichaam. Je zit nu twee weken na de Pregnyl, dus ik verwacht niet dat je daar nog een licht streepje van zou hebben. Als je 10.000 IE spuit, staan daar vaak zo'n 12-14 dagen voor. Voorzichtig gefeliciteerd!

6. wiessss

wiessss Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.588
    123
    63
    Pregnyl is na 10 dgn uit je lichaam je heb maar 5000 ie gespoten nu 14 dgn later is het ZEKER uit je lichaam. Dus ik zeg JA JIJ BENT ZWANGER. Gefeliciteerd.

7. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Dank jullie wel voor de reacties! Ik heb weer wat rust in m'n kont en besloten om te wachten tot woensdag, dan is mijn NOD en zit ik 16 dagen na Pregnyl. Maar wat is het killing zeg, iets waar we al 3 jaar op hopen dichterbij dan ooit!!
    Ik ben er toch wel positief over, voel van allerlei steekjes in mijn buik maar dit heb ik eigenlijk elke maand wel, nog geen menstruatie pijn maar dit verschilt per maand, de ene keer krijg ik dit wel, de andere keer niet voor mijn NOD. Pijnlijke borsten valt ook mee, ik voel ze wel maar ook hiervoor geldt, dit verschilt per cyclus bij mij...

Kortom, ik kan er geen touw aan vast knopen en zal gewoon nog even moeten wachten. Het is en blijft een wondertje en ik heb al 3 jaar gewacht, daar kunnen ook nog wel 2 dagen bij:)

8. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toevallig kwam je topic net tegen & kon het niet laten je niet te feliciteren meid! Wat een verhaal.. Kan me niet voorstellen dat je niet zwanger zou zijn. Dat wachten op NOD is altijd killing, vooral als je voor je nod positief hebt getest ;) had er ook erg last van.

Geniet er lekker van :)

9. samaa

samaa Niet meer actief

Wat ontzettend spannend! Hopenlijk is het snel woensdag

10. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Je telefoon op 40graden wassen is toch haast wel een zwangerschapssymptoom haha
    Succes! En gefeli

11. sampiejj

sampiejj Lid

21 aug 2014
    34
    0
    0
    Wauw wat spannend!
    Ik denk ook dat de pregnyl wel uit je lichaam is nu, dit is ook altijd het enige wat me tegenhoudt om te gaan testen.. haha!
    Ben benieuwd en zal voor je duimen! En een voorzichtige Gefeliciteerd!

Liefs

12. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    De pregnyl is uit je lijf hoor. En positief testen op 12dpo kan zeker! Heb ik ook gedaan en ik ben nu bijna 30 weken :D

Gefeliciteerd dus!

13. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Jeetje meid wat spannend! Helemaal na al die jaren & de iui's.
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar sjee wat hoop ik dat het streepje duidelijk wordt woensdag!
    Balen van je telefoon, al zal die nu wel schoon zijn haha. Die van mij overleefde een duik in de wc pot:D

14. moedershart

moedershart Actief lid

2 nov 2014
    123
    0
    0
    bediende
    dilsen
    ik volg ben benieuwd!!

15. Avastar

Avastar Actief lid

25 sep 2012
    245
    9
    18
    Bedankt voor jullie lieve reacties!

Nog niets officieel want morgen is pas mijn NOD maar heb vanochtend een 2v5 Kruidvat testje gedaan en de streep was toch echt een stuk donkerder dan gisteren! Zit nu op 15 dagen na Pregnyl, mocht ik gister de Pregnyl hebben getest dan zal dit vandaag toch lichter moeten zijn, in ieder geval niet zoveel donkerder dan dat ie nu is...
    Ik kan niet wachten tot morgen, durf nog niet echt blij te zijn want het zou zo onwerkelijk zijn om dan toch eindelijk zwanger te zijn... afwachten dus nog maar stiekem best veel hoop!

16. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    heb je foto van de test ben nieuwsgierig :) al vast van harte !!!

17. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Allereerst he telefoon ff in een afgesloten bak rijst doen! Dan issie hopelijk na n dag weer oke.

Maar tegen mij is altijd gezegd 'niet voor NOD testen, want dan meet je de Pregnyl'. Ik hoop voor je dat je echt zwanger bent!

18. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Oeh klinkt heel positief! Letterlijk! Gefeliciteerd!

19. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend zeg! Pffff... ook niet met een andere telefoon de dokter kunnen bellen? Killing he wachten zeker als je er zo zeker van bent eigenlijk.

Alvast een voorzichtige Gefeliciteerd:D

20. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Heb je nog getest? Ben nieuwsgierig!

Deel Deze Pagina