Baby 3 maanden 'huiluurtje'

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door anna12345, 2 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna12345

anna12345 Lid

15 nov 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een stille lezer met een brandende vraag

Mijn dochtertje is 3 maanden oud en is een hele makkelijke baby. Ze slaapt goed overdag en als ze wakker is, huilt ze nooit. Ook slaapt ze de hele nacht door zonder wakker te worden.

De enige probleem is in de avond. Ik doe haar rond 20:30 naar bed en dan begint het huilen. Speen wilt ze niet en als ik haar uithaal en bij me neem dan huilt ze nog steeds. Kwartier later valt ze in slaap om een half uur later weer wakker te worden en weer gaan huilen.

Dit gebeurt 3 keer en dan slaapt ze de nacht door. Ik weet dat het een huiluurtje is maar ik vind het zo moeilijk en ik voel me dan zo machteloos. De hele dag is zij een hele rustige en tevreden kind, dit gebeurt alleen wanneer ze de nacht in gaat (dit heeft ze trouwens vanaf de geboorte)

Mijn vraag is wat kan ik het beste doen en het belangrijkste, wanneer gaat het weg, want ik heb ergens gelezen dat het tot ongeveer 3 maanden kan duren. Met mijn zoontje heb ik dit nooit gehad dus dit is nieuw voor mij.

2. adi

adi Niet meer actief

Haar gewoon bij je houden. Term huiluurtje is volgens mij door het cb verzonnen.
    Maar de meeste jonge baby's willen s avonds bij de ouders zijn, huid honger stillen en clusteren. Daar zou ik gewoon aan toe geven.
    Daarnaast heeft ze waarschijnlijk krampjes en moet ze de spanning eraf huilen.

Deel Deze Pagina