Hallo, misschien een hele stomme vraag, maar ik kom er zelf niet zo goed uit. Ik heb afgelopen vrijdag 10-01 mijn eisprong gehad, deze heb ik duidelijk gevoeld en met de ovutest van de action een duidelijke streep! Nu heb ik af en toe lichte krampjes/steekjes in mijn onderbuik en mijn borsten zijn af en toe gevoelig. Dit komt een paar keer per dag opzetten en trekt ook weer weg. Nu is mijn vraag wanneer ik een zwangerschapstest mag doen? De laatste 2 cyclussen heb ik een cyclus van 7 weken gehad. Maar ik heb mijn eisprong toen steeds niet gevoeld en deed toen nog geen ovutesten. Ervoor heb ik nooit zo n lange cyclus gehad. Moet ik me nu aan die cyclus van 7 weken vasthouden? 21 dec was de eerste dag van mijn laatste ongi dus dan zou ik pas 8 februari kunnen testen? Dit lijkt me erg lang na de eisprong. Dus is mn cyclus nu korter geworden? Sorry misschien een ingewikkeld verhaal, maar ik hoop dat iemand me kan helpen zodat ik weet wanneer ik nu eindelijk kan testen
Je moet bij de datum van je eisprong 14 dagen bij optellen en dan kan je een zwangerschapstest doen. Succes!!
Ik zou inderdaad de 24e testen. En als hij negatief is, maar je bent nog niet ongesteld kun je het na een paar dagen nog eens proberen. Veel succes en fijn dat je cyclus korter lijkt te worden!