Hi ZP'ers. 😉 Weer veel te vroeg getest, I know! 😇 Gisteren wilde ik ff kijken of de pregnyl eruit was (10 dagen na pregnyl en 8DPO). Er verscheen een heeeeel licht streepje, dus ik dacht dat het nog van de pregnyl kon zijn en besloot vanmorgen te kijken of de test nu wit was... En tot mijn verbazing verscheen er een best wel duidelijke streep (zeker voor 9DPO). Ik hoop natuurlijk dat het verder oploopt, maar dat is nog ff afwachten... Spannend! 😊 Echt blij zal ik pas zijn na de 10-12 weken i.v.m. miskramen uit het verleden. 😔 Zien jullie het ook? En kan dit nog van de pregnyl zijn? Onderste test is van vandaag. *Edit* ZP draait mijn foto... 😞 Links is Gisteren, rechts vandaag.
Ik zie 'm ook en ben zelf ook bekend met deze testen. Ik heb vergelijkbare testjes gehad zo ver voor NOD dus heb goede hoop voor je. Fingers crossed!
Thanks voor alle reacties. Ik heb wel goede hoop. 😉 Onderstaand de foto's van de restjes van vandaag. Zwangerenkids na 5 min gemaakt en kv 2v5 na 8 min. Foto van gisteren was in daglicht en iets later gemaakt. 😇