Onze zoon Jesse is net vier maand geweest, en ik heb het hemeltje nog steeds over z'n ledikantje heen. Wanneer moet zoiets nu weg, ik kan het me niet meer herinneren van m'n vorige zoons. Jesse ligt wel altijd heel stil, en wordt pas wakker als ik hem 's morgens rond negen uur wakker maak, dus hij ligt nooit tijden wakker. Tot nog toe vind ik het zo lief staan en ik vind het zo jammer om het hemeltje nu al weg te halen. Maar wat is wijsheid, wanneer haalden jullie het hemeltje weg?
ik zou het weghalen zodra hij kan omrollen, en als hij dat nog niet kan dan komt dat wel heel snel,dus ik zou het gewoon nu doen
Als ze kunnen omrollen idd. Dan kunnen ze het hemeltje (of de klamboe zoals bij mij) vastpakken en eraan gaan trekken. Zo kan het hele ding in het ledikantje belanden. Lijkt me nogal gevaarlijk. Ik vond het ook heel jammer om hem weg te halen, maar je bent er ook zo aan gewend hoor
Ik denk dat het aan je kindje ligt. Er zijn kindjes die ze er door heen trekken, maar er zijn er ook zoals mijn zoon die er niet naar omkijkt. Bij mij hangt hij nog steeds en hij lijkt het erg prettig te vinden.
Dat zou kunnen maar ik wil het risico niet nemen dat hij het op een dag toch interessant zou gaan vinden en er toch iets op zijn hoofd valt of die klamboe op zijn gezichtje ligt. Je weet nooit wat kinderen ineens toch leuk vinden, dat vind ik eng met zoiets. Maargoed ieder zijn manier natuurlijk, ik zeg niet dat mijn mening de enige goede is
wij hebben het helemaal achter het hoofdeinde gestopt, dus ze kan er niet bij, maar eigenlijk moeten we het weghalen!
Volgens mij heeft het hier ook een maandje of 3 a 4 gehangen en toen heb ik de klamboe eraf gehaald. Ik vond het een eng idee.
Wij hebben nooit een klamboe gehad, maar hebben een groen blad van de Ikea, is ook een soort hemel, maar daar zal ze nooit bij kunnen . Ik zou 'm ook weghalen. Sinds Eva kan omrollen (4 maanden) woelt ze haar hele bed door en ziet regelmatig alle hoeken van haar bed. Een klamboe had ze waarschijnlijk naar binnen getrokken.
Angelina kan omrollen en ligt ook regelmatig tegen de zijkant van dr bed (of zoals vanmiddag, op dr buik en dan nog overdwars ook :schock: ) Maar ze kijkt totaal niet om naar die klamboe, het interesseert haar niks en ze grijpt er ook niet naar. Zodra ik zie dat ze een poging doet 'm te pakken, dan gaat ie weg. Verder heb ik er wel vertrouwen in dat ze 'm niet zomaar van t plafond af rukt hoor, ik weet hoe 'ie vast zit
Knap he die kindjes? Eva heeft echt op alle mogelijke manieren in bed gelegen, inmiddels verbaast niets ons meer, het is wel nog steeds heel grappig, vooral dat ondeugende koppie erbij . Het liefst ligt ze trouwens dwars aan het hoofdeinde (zoals de foto op m'n banner) en heel soms valt ze dan ook zo in slaap . Ik heb zoiets van, nu doen ze het niet, maar er kan altijd een eerste keer zijn. Ik zou dat proberen voor te zijn. Nu heb ik zelf niets met klamboe's, dus dat was voor ons makkelijk.
Jesse ligt altijd nog zo rustig in bed, ik denk dat ik het nog even laat hangen, het is heel stevig en het zit met een flinke schroef in het plafond, maar ik moet maar vast aan het idee wennen dat het hemeltje binnenkort toch weg moet. Maar ik vind het zo jammer, ik heb het idee dattie er nog maar net hangt... Bedankt voor jullie reacties.