Deze foto is gemaakt omdat de arts het beentje op wilde meten, maar toen ik nog eens goed keek, leek het een soort van potty shot. Kunnen jullie hier iets uit halen? Ik vind het een beetje meisjes-achtig. Maar hier is de beep pas 12w2d dus wellicht kan het nog alle kanten op.
Met 12+2 weken kan je nog geen geslacht zien dmv een potty shot! Je ziet hier overduidelijk een uitsteeksel tussen de benen, maar verkijk je niet, want dit uitsteeksel is de nub en geen piemel Heb je een foto van de zijkant van het kindje genomen ??
een beetje offtopic, maar wat een supermooie 3d foto heb jij als avatar. Is dat ook van je eigen beebje?
RoGiJuli, helaas met deze termijn geen foto van de zijkant. Alleen de 11w2d foto die je al eerder zag. Deze foto's zijn genomen voor wetenschappelijk onderzoek dus ze namen allerlei foto's om dingen op te meten ipv echt voor 'de mooi'. Loezzz, is inderdaad onze eigen beep. In mijn album staan nog meer van dit soort foto's. Ook deze 3D foto's zijn genomen voor het wetenschappelijke onderzoekn. Mijn ava is met 12w3d, maar met 11w3d hadden we ook al hele mooie. Als je de foto's vergelijkt, zie je ook al echt dat de verhoudingen wat veranderd zijn (langere beentjes enzo).
Jammer trouwens. Had ik ook eigenlijk wel kunnen weten. Maar ik ben zo beniehieuwd! Toch eens kijken of we binnenkort een echo kunnen 'regelen'.
Super mooie echos Drew!!!!! Prachtig!! Hihi wij zijn ook zo benieuwd naar wat het gaat worden, knulleke of meissie... We hebben vanmiddag een echo, ik hoop zo dat er wat te zien is rond deze termijn en of de verloskundige uitspraken erover wil doen. Heb gewoon een kriebel in mijn buik