Innesteling 2 dpo?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Daantje01, 13 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik vroeg mij iets af..
    Ik heb geen zicht op mijn cyclus en zondag, maar maandag helemaal had ik het gevoel dat mijn eisprong zou komen. Maandagavond heb ik daarom een ovulatietest gedaan en inderdaad: hartstikke positief!
    Dinsdag was hij weer negatief, dus hij was voorbij.

Gisteravond steeds wat steekjes, met uiteindelijk 2 felle steken schuin onder mijn navel en een beetje dikke harde opgezette buik. Vandaag ineens meer witte dikke afscheiding. Het lijkt mij wat vroeg maar zou het een innesteling geweest kunnen zijn? Of niet, maar wat dan....

2. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Denk eerder je eisprong je ovu tesf geeft lh piek aan die dd eisprong in gang zet eisprong zelf komt na 24 tot 48 uur na positieve ovu test dus uiterlijk woensdag

3. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maandagavond dacht ik hem al te voelen een omdat dinsdag de test negatief was dacht ik dat hij al geweest was. Meer dat hoeft dus niet?

4. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

De innesteling kan niet. Het eitje moet eerst nog bevrucht raken en daarna moet het een lange weg afleggen van de eileider naar de baarmoeder. Dit duurt op z'n kortst 6 dagen, vaak is dat 8 of 9 dagen.

Maar ik moet zeggen dat ik ook al heel kort na mijn ovulatie kwaaltjes kreeg hoor. Ook een harde buik, veel steken oa in mijn liezen en bovenbenen. Geen idee waar dit vandaan kwam hoor maar dit kan in elk geval nog niet van de innesteling zijn.
    Ik duim voor je! :)

5. kim2306

kim2306 Fanatiek lid

23 mrt 2015
    1.534
    142
    63
    Nee wat je meestal voelt dus wat jij maandag voelde was de laatste groeispurt dat je test weer negatief is betekent niet dat je eisprong geweest is na 24-48 uur na lositieve test springt ie dus uiterlijk woensdag in jou geval dus denk daarom dat woensdag wat je voelde je daadwerkelijke eisprong was

6. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Toen je zwanger bleek te zijn had je dat?

Voelde mij goed beroerd, heel gek. We wachten het rustig af..

7. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Zou een hoop verklaren dan

8. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Als je maandag een positieve test had dan is je ei dinsdag of woensdag gesprongen ;) Dit kwam dus van je ovulatie. Dan moet je ei nog bevrucht worden en de reis afleggen naar je baarmoeder waar hij meestal 6 tot 10 dagen na eisprong zich zal innestelen. Dus nee een innesteling is het niet geweest ;)

Hopelijk wel goed geklust die dagen en heb je binnenkort een positieve test.

9. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Die 6 tot 10 dagen ben ik het niet helemaal mee eens. Kan ook sneller.
    Ik voel mijn ei ook altijd heel duidelijk. Op zondagavond mijn eisprong gehad en op de donderdag voelde ik menstruatie achtige buikpijn. Zie mijn banner was dus achteraf overduidelijk de innestelling en dat meende ik toen ook. Dus bij mij na 4 dagen. Natuurlijk is de 6 tot 10 dagen gemiddeld. Maar kan dus zeker wel eerder ;)
    Maar op antwoord op jouw vraag, denk inderdaad ook de ovulatie. Want 2 dagen is wel een heeeeel snel zaadje geweest :D

10. Daantje01

Daantje01 Actief lid

17 aug 2011
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaterdag en zondag, dacht dat het mooi was als het maandag was, maar nu het waarschijnlijk woensdag is.. :( iets minder goed ;)

Dank jullie wel, denk dan ook dat het de eisprong was. Wist niet dat het zo zeer kon doen, heb ik nooit eerder gehad

Deel Deze Pagina