Wanneer het misselijkst.........

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jodi, Jul 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lily

Lily Actief lid

Mar 14, 2006
    114
    0
    0
    Proffesioneel vampier
    Kwadijk, Noord-Holland
    Ik was zelf al misselijk voordat ik wist dat ik zwanger was.

Ik was al twee dagen voor mijn te verwachten menstruatie aan het overgeven en echt heftig.
    Dus vanaf vier en een halve week tot ongeveer 11 a 12 weken ben ik supermisselijk geweest. Ik kon op een gegeven moment zelfs water amper binnen houden en ik was de hele dag en nacht door misselijk. Ik kreeg ook Emasafene alleen houd ik zetpillen ook niet echt binnen.
    De huisarts wilde er niet teveel aan doen want het hoort erbij vondt hij.
    Nu kan ik weer wat meer eten. Sinds deze week gaat het vlees gedeelte (alleen rundergehakt) ook pas weer.
    Ik ben in de tussentijd ook ruim 15 kilo afgevallen en nog niets aangekomen.
    Ik heb heel even met de gedachten gelopen om alles stop te zetten. Maar ja. We hadden het wel gepland maar niet getimed en dan doe je dat niet. Mijn vriend was zelfs heel kwaad dat ik er alleen al aan dacht. Maar ja, hij was niet misselijk.

Nu kan ik alleen kleine beetjes eten. Dus ik eet ongeveer tien keer per dag in plaats van 3.
    Ik raad ook aan geen fruit te eten op je nuchtere maag, ik dacht een appeltje houd ik vast wel binnen. Nou mooi niet dus.

Ik wens je erg veel sterkte met de misselijkheid en hoop dat het niet zo erg is als bij mij.

Nu gaat alles prima zolang ik maar kleine beetjes eet.

2. Terese

Terese Fanatiek lid

Nu ben ik benieuwd naar de dames die van nature niet snel overgeven (daar schaar ik mijzelf nml onder). Hebben jullie nu wel overgegeven?

Als ik nml overgeef, dan ben ik van dat overgeven zooo ziek! Het is zo erg, dat ik het zo probeer in te houden (puffen enzo) dat ik uiteindelijk flauw val, omdat mijn lichaam wil dat het eruit komt.

Je hebt ook van die dames die overgeven no problemo vinden en letterlijk hun vinger in hun keel stoppen als ze een keer niet lekker zijn. :S

3. Niet meer actief

Ik geef nooit over!! zelfs niet met de zwangerschap van Janelle, maar Nu ik heb de eerste weken niets anders gedaan dan overgeven, maar daar ben ik nu wel zo goed als van af ;)

4. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Ik ben nu 6 weken en vandaag moest ik voor het eerst op het werk naar de wc rennen!
    Ik ben wel elke keer misselijk,maar niet zó erg dat ik moet overgeven...nu dus wel :p
    Gelukkig weten ze er al van op mijn werk,en als ik even ga zitten gaat het wel weer.
    Ik ben vooral in de avond misselijk,voornamelijk als ik in bed ga liggen en ga lezen of tv kijken.
    Sinds gister ben ik ook misselijk als ik wakker wordt,en moet manlief eerst een licht beschuitje komen brengen anders ....

Ach het is voor een goed doel,dat maakt het goed...
    Neemt niet weg dat misselijk zijn echt een ***gevoel is :D

5. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ik was het meest de eerste 4 maanden ELKE OCHTEND misselijk.

overgeven :oops:

en wanneer ik weer es teveel gegeten had voelde ik me misselijk.

elfs moest ik om het uut wat eten anders werd ik misselijk en moet ik ook overgeven maagzuur altijd lege maag overgeef :rolleyes:

maar na de 4 maanden was het over.
    nu heel af en toe es
    als ik weer es t eimpulsief bezig was met eten

6. peetje80

peetje80 Actief lid

Jun 26, 2006
    176
    0
    0
    pfff gelukkig ben ik niet de enige die zich beroerd voelt!
    Ik ben nu bijna 16 weken zwanger en ben nu nog de hele dag door beroerd, de ene dag wel minder dan de andere, maar het is er wel. Hoop dat het straks wel een beetje over is......

Liefs Petra

7. Sam22

Sam22 Actief lid

Jun 28, 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik gaf ook al over voor dat ik uberhaupt getest had. Ben er echt mega ziek van geweest, en dan echt de hele dag en niet alleen de ochtend,tot een week of 14 ....

8. Timiris

Timiris Bekend lid

Jul 6, 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Poeh,ik weet nu ook niet meer waar ik het zoeken moet zeg...
    Vandaag thuisgebleven nadat ik gister naar huis gestuurt ben van het werk.
    Nu geef ik alleen maar gal over,want ik ben totaal leeg.
    Niks blijft binnen,ook geen klein slokje water meer...
    Eten hoef ik helemaal niet te doen,ik had spijt van de brinta die ik vanmorgen geprobeert heb...blegh.
    Als ik morgen nog niks binnenhoud moet ik naar de dokter,anders droog ik uit...

Begint toch moeilijk te worden om de positieve kant ervan te zien haha...

9. manuela6

manuela6 Actief lid

Dec 12, 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is bij mij in de 16e week minder geworden en ik was echt constant misselijk... Ik voel me eindelijk weer een beetje ''normaal'' haha.

Groetjes

10. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik ben gelukkig helemaal niet misselijk geweest... :rolleyes:

11. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    eerste 15 weken... elke ochtend en avond... en als ik had overgegeven ging het wel weer....

Share This Page