Ik hoorde net van een vriendin die al een paar maanden aan het "oefenen" is dat ze onlangs een flinke blaasontsteking had en - met véél pijn - toch maar het gezellig heeft gemaakt op de dag van haar positieve test. Ik heb mezelf er ook al op betrapt in het verleden toch in actie te schieten, alhoewel ik op dat moment écht geen zin heb (ik heb het bijvoorbeeld al eens gedaan tijdens een buikgriepje, om toch maar geen kans te laten schieten - mét een emmer naast ons bed). Beschamend eigenlijk. Maar als je wil zwanger worden heb je er veel voor over... Zijn jullie ook al eens té ver gegaan volgens jullie? Dat je achteraf zegt: dat was eigenlijk niet verantwoord?
Dat is wel eens gebeurd bij ons, ja. Er was ooit een maandje dat er echt maar 1 kans was en die wou ik absoluut niet laten voorbij gaan. Hoe stom kan je zijn eigenlijk, want wat is nu een maandje langer wachten... maar toen kon ik het absoluut niet over mijn hart krijgen. Ik was toen echt flink ziek en heb eerst moeten smeken eer mijn man het uberhaupt wou doen, en nadien moeten smeken dat hij het zo snel mogelijk wou afronden eens we bezig waren Niet mijn beste herinnering in ieder geval...
Oh nee, dat zou ik echt niet doen. Dan maar een maandje overslaan. Maar goed, zo denk ik er over, er zullen vast en zeker veel dames zijn die ook ver gaan. (Moet iedereen voorzich weten )
nee wij hebben vanaf begin af aan al gezegd, geen zin is geen zin, dan houdt het op.. zelfs nu we al een langere tijd bezig zijn doen we het gewoon niet als we geen zin hebben.. Deze ronde is ook al verloren omdat mijn vader in het ziekenhuis heeft gelegen precies rond mijn eisprong, mijn hoofd stond er toen gewoon echt niet naar om dan gezellig een baby te gaan liggen maken, dus hebben we het niet gedaan
Grappig topic. Net aan m'n man gevraagd of hij met me seks zou willen als ik ziek ben en een positieve ovulatietest heb. Ja hoor! zegt hij. En ik moet half dood zijn wil ik geen zin hebben, dus wij zullen geen maand overslaan.
ik heb dat ook gehad. toen ik zwanger werd van mijn dochter kregen we 3 dagen waar we seks zouden moeten hebben wilde we een kans hebben. eerste 2 dagen gedaan en de 3e dag had ik echt geen zin dus ook niet gedaan. Maar ik zou misschien af en toe het wel eens doen als ik weet mijn ovulatie zou er kunnen zijn. maar meestal is geen zin is geen zin.
Oké, het volgende klinkt misschien een beetje gek... Maar waarom insemineer je niet met een spuitje wanneer je te ziek bent om te vrijen? Onze eerste is spontaan verwekt, maar na zijn geboorte is mijn man begonnen aan medicatie voor een angststoornis. Hierdoor is het voor hem niet meer mogelijk om klaar te komen wanneer hij in mij is. De drie zwangerschappen hierna hebben wij gedaan met zelfinsemenatie. En drie keer binnen de eerste maand zwanger!!! Mochten jullie het willen proberen? PB maar voor tips. Hihi
Er is niks waarvan ik zeg "dat is niet verantwoordel dat had ik niet moeten doen" Maar ik ben zeker ver gegaan. Wij hebben er ruim 3 jaar over gedaan voor ik zwanger raakte en bleef. En in die tijd heb ik verschillende dingen geslikt, bewust niet gedaan en bepaalde dingen bewust wel. Zelfs een kleine ingreep laten uitvoeren. En drie volledige icsi pogingen. Maar van niks heb ik spijt. Het was het waard als ik ons kleine ventje zie.