Ik ben nu 40+2 en ik wil heel graag bevallen. Mijn eerste kind was een week te vroeg, dus ik heb echt het gevoel dat ik al erg over tijd ben.. Ik heb al van alles geprobeerd. Ik ben benieuwd over er bij jullie dingen hebben gewerkt om zelf de weeen op te wekken vandaar deze poll!
Bij de eerste hielp strippen om wat meer ontsluiting te krijgen, zodat ze de vliezen konden breken. Dat was bij 41 weken. Bij de tweede en derde hielp niks. Ben nu aan de VSM tabletjes en framboosbladthee om alvast wat voor te weken. Denk dat mijn lichaam gewoon de kindjes standaard over de 41 weken draagt...
Seks De vrijdag ervoor was ik gestript, en toen zei de vroedvrouw heel zelfverzekerd dat ik dit weekend nog zou bevallen. Zaterdag hadden we het gezellig gemaakt en zondag is dochter geboren. Of het strippen ook zijn aandeel had weet ik niet, want ze zeggen toch dat als het niet binnen 24 uur gebeurt, het niets heeft gedaan? Dus gooi ik het op de seks. Ben nu 39 weken en 3 dagen, en kijk heel erg uit naar het einde maar seks zit er niet echt in ben ik bang. Teveel last van voorweeen en ook bekken- en stuitjepijn. Mijn oudste is met 40+5 geboren, ik houd steeds die termijn voor ogen Na 10 dagen overtijd wordt het een inleiding, maar ik hoop zo dat het spontaan begint.
bij de eerste 2 werkte niks. Deze x met 40.0 gestript wat ervoor zorgde dat ik slijmprop verloor maar voor de rest niks. Met 40.4 nog x gestript en toen braken mn vliezen (foutje bedankt )
Nou ik lees even mee! Ik zit namelijk ook maar te wachten en te wachten. En ik word momenteel chagarijnig van de whatsappjes van nieuwsgierigerds. Heel vermoeiend... Ik verlies sinds gister stukjes slijmprop, dus vond het vannacht best spannend. Maar nee hoor, nog niks gaande hier!
vervelend is dat he... pfff... alsmaar die mensen die vragen, zooo zit ie er nu nog in!.. of iemand die tegen mij zei 'jij ben voor mn gevoel al 14 maanden zwanger' .. .. slijmprop heb ik zelf nooit wat van gemerkt, wel veel slijm, afscheiding, maar geen propje of iets.. maar die heb ik bij mijn vorige bevallen ook nooit gezien.
pff ik heb ook zoveel last van voorweeen/harde buiken... iedere keer denk ik.. misschien dan toch vandaag? ... maar dat duurt nu al twee weken ... wil echt graag bevallen.
Strippen werkten hier... Ben op 39.5 om 12.15 gestript. Rond 15.30 begonnen de weeën en op 39.6 is onze kleine man geboren om 12.30.... Best grappig want de verloskundige zij later dat ze het niet verwacht had omdat ze er echt maar net bij kon en heel zachtjes had gedaan. Ik had alle hoop al verloren omdat ik geen krampje niks had. Die week ervoor ook geprobeerd te strippen toen kon het nog niet had ze wel wat gewoeld daarna veel kramp en bloed verlies gehad. Vandaar dat ik dacht het zal wel niet. Ben rond 14 uur naar bed gegaan en werd wakker van de eerst wee
Bij de eerste ging ik elke dag 2 uur lang lopen, 5 dagen later is ze geboren met 38.5 weken. Tweede van alles geprobeerd maar niks hielp. Seks hadden we een aantal weken niet meer aangezien ik veel last had van me heupen maar uiteindelijk toch geprobeerd, zelfde nacht begonnen me weeën en ben ik bevallen met 39.6 weken
Ik denk niet dat het daardoor komt (was ieg totaal niet de bedoeling ) maar de avond voor de bevalling had ik opeens heeeel veel trek in ananas. Dus heb ik een half blik weggewerkt. 'S nachts braken mijn vliezen en drie uur later was hij er
hier 1 dag overtijd maar mijn geduld begint ook op te raken. steeds maar krampen e.d. maar geen weeen helaas zie het ook niet zo 123 gebeuren
Ik heb savonds een hele ananas opgegeten! S avonds ontzettende koppijn kon wel janken. 23.30 braken me vliezen, koppijn ook meteen weg 12.00 volgende dag is ons manneke geboren. Kan toeval zijn, maar denk dat ik het bij deze weer ga proberen mocht het zover zijn....
Zit hier ook te wachten. 2 dagen geleden slijmprop verloren en dat was het. Ben benieuwd wanneer uk van plan is te komen.
Een flinke wandeling op de uitgerekende datum heeft er bij mij mogelijk voor gezorgd dat de bevalling op gang kwam! Begin van de nacht opeens serieuze weeën elke twee minuten en na 5,5 uur was de kleine man er!
geen idee waar ik uit moet kiezen. Ik ben met 39.6 gestript, op 40.0 wonderolie gedronken en op 40.1 bevallen. Het rommelde al wel weken, dus de kleine was er al wel klaar voor. Zolang de kleine er nog niet klaar voor is, helpt weinig.
Ik ben ook wel benieuwd! Tot nu toe heb ik al heel wat zaken zonder uitgeprobeerd, namelijk: seks, wandelen, tonic drinken, drop eten en voetmassages. Geen van allen heeft tot een bevalling geleid. Zit nu te twijfelen om straks een flesje wonderolie te halen... Ik zou dan wel eerst één theelepeltje nemen een dag voor ik het echt wil gebruiken om te kijken of ik er niet al te heftig op reageer. Ik heb geen zin om de hele bevalling aan de dunne te zijn .