enthousiast over bevallingspijn...

Discussie in 'De bevalling' gestart door DonDina, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik moet het toch echt even van me afschrijven. Ik ben hartstikke enthousiast dat ik eindelijk meer pijn begin te voelen. Grappig hè. Ik vermoed dat dadelijk het lachen me wel zal vergaan maar nu... Na 9 maanden voorbereiding ( Ik vond het geen gemakkelijke zwangerschap) en de afgelopen 2 weken zoveel voortekenen dat we het elk moment verwachtten, voelt het nu alsof het echt gaat beginnen. Heb nu 2x een langere periode voorweeën gehad maar dit voelt toch anders. Meer druk op mijn onderkant, minder scherpe pijn.
    Man lief ligt naast me nog wat slaap te vatten maar mij lukt het niet zo goed. Bovendien heb ik ongeveer elke 10 min een wee. Nog niet zo erg dat ik puffend en kreunend mijn man wakker schreeuw,maar toch ;)
    ergens wel erg gek dat ik zo uitkijk/uitkeek naar deze bevallingspijnen. Of is dit toch herkenbaar?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

HI!

You go girl! Helemaal herkenbaar hoor. Je bent ook zo nieuwsgierig nietwaar? Heel veel succes en geniet van je bevalling. Het is een unieke ervaring en onthou.. Je kunt het. Je kunt het echt!

Laat je weten hoe het gegaan is en wie je hebt mogen begroeten?

GELUK!:D

3. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Heel herkenbaar ;) succes!! Je kunt het.

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Zeker herkenbaar! Geniet ervan, het is zoiets moois!

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Heel herkenbaar!
    Hopelijk houdt je nu ondertussen een mooi babytje vast!

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou ik was niet zo blij haha.
    veel succes, straks heb je je kindje vast!

7. Blie

Blie Actief lid

24 jun 2014
    281
    0
    0
    Herkenbaar hoor, ik ben helemaal trots/blij als ik eens wat voorweeen heb :')
    Succes!!

8. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    hihi herkenbaar, ik was ook heel blij met de pijn de eerste paar uur, werd er zelfs melig van :p maar laatste stukje was ik er niet zo blij mee op dat moment ;)

9. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Haha dat had ik ook! Zo van hoppa zet even door. Tot ik persweeen had (wat ik niet wist want een half uur daarvoor zat ik nog op 2 cm dus die was ik aan het wegpuffen) toen stond het huilen me nader dan het lachen. MAAR nog steeds goed te doen die bevalling dus you go girl!!!

10. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Herkenbaar. Voordat ik zwanger werd vond ik het bevallen en de pijn het aller aller engst van het krijgen van een kind. Tijdens de zwangerschap werd dat steeds minder want ja het moet nou eenmaal gebeuren. En toen de datum steeds dichterbij kwam was ik er helemaal klaar voor en had ik zoiets van, laat maar komen! Ik ben thuis bevallen, had dus geen mogelijkheid tot pijnbestrijding maar ik vond het goed te doen. Tuurlijk is het niet pijnloos maar zolang je er niet te krampachtig over gaat doen kun je het heel goed handelen. Heel cliche maar het is echt waar, je vergeet dat gevoel na de bevalling.

11. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nou, vk is net langs geweest. Ik zit al op 1 cm! Pff. Moet nog even lange adem hebben dus. TENS werkt gelukkig goed bij mij en ik houd maar voor ogen dat ik er straks een mensje uitpoep. Daar doe je het voor.

12. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Succes!! Hopelijk gaat het straks een stuk sneller :)

13. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel veel succes en hopen dat het een vlotte bevalling zal worden! Denk maar alvast aan je mooie kindje die je straks vast kan houden!!

14. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Kan snel gaan! Ik ging ook in 1,5 uur van 2 naar 10 dus wie weet! Sterkte en succes!!

15. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    You go girl! Probeer zoveel mogelijk te ontspannen tussen de weeën door, dan werken ze extra goed. En probeer die positieve vibe van vannacht te houden: je bent bijna mama!

16. monica73

monica73 Bekend lid

14 mei 2011
    580
    16
    18
    Ik weet nog dat ik ook helemaal euforisch was toen mn bevalling begon, ik kreeg er enorm veel energie van, echter was dat gevoel na drie uur over omdat het echt pijn ging doen😣
    Zet hem op! Nog even en je hebt een baby!

17. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    En? Hoe is het gegaan? Hopelijk zijn jullie nu heerlijk aan het genieten van jullie kleine wonder:D

18. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ja heel herkenbaar.. Tot het op een gegeven moment idd echt pijn gaat doen en je denkt kan ik niet ff weglopen.. Ff pauze nemen :D
    Hopelijk heb je ondertussen een prachtbaby en is het allemaal meegevallen :)

19. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het was een helse nacht. Na een paar uur heftige weeën inclusief weeën stormen het ad ik zowaar 2 cm ontsluiting! We zijn nog de hele nacht doorgegaan met 4 cm als eind resultaat. Ik kon echt niet meer. Als een zombie werd ik naar het ziekenhuis gereden en mocht ik gelukkig een ruggenprik om bij te komen om later vanochtend medicatie te krijgen om de weeën effectiever te maken. Binnen no time had Ik volledig ontsluiting en werd de ruggenprik uitgeschakeld. Nog geen kwartier later kon ik al van persweeën genieten en binnen en half uur was daar Fienke. Onze kerngezonde dochter. Om 3 uur al thuis. Het eind was zoveel beter dan het begin en het resultaat mag er wezen!

20. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Gefeliciteerd!!! Goed gedaan!

Deel Deze Pagina