enthousiast over bevallingspijn...

Discussie in 'De bevalling' gestart door DonDina, 18 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DonDina

DonDina Actief lid

7 jan 2014
    198
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik moet het toch echt even van me afschrijven. Ik ben hartstikke enthousiast dat ik eindelijk meer pijn begin te voelen. Grappig hè. Ik vermoed dat dadelijk het lachen me wel zal vergaan maar nu... Na 9 maanden voorbereiding ( Ik vond het geen gemakkelijke zwangerschap) en de afgelopen 2 weken zoveel voortekenen dat we het elk moment verwachtten, voelt het nu alsof het echt gaat beginnen. Heb nu 2x een langere periode voorweeën gehad maar dit voelt toch anders. Meer druk op mijn onderkant, minder scherpe pijn.
    Man lief ligt naast me nog wat slaap te vatten maar mij lukt het niet zo goed. Bovendien heb ik ongeveer elke 10 min een wee. Nog niet zo erg dat ik puffend en kreunend mijn man wakker schreeuw,maar toch ;)
    ergens wel erg gek dat ik zo uitkijk/uitkeek naar deze bevallingspijnen. Of is dit toch herkenbaar?

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

HI!

You go girl! Helemaal herkenbaar hoor. Je bent ook zo nieuwsgierig nietwaar? Heel veel succes en geniet van je bevalling. Het is een unieke ervaring en onthou.. Je kunt het. Je kunt het echt!

Laat je weten hoe het gegaan is en wie je hebt mogen begroeten?

GELUK!:D

3. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Heel herkenbaar ;) succes!! Je kunt het.

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Zeker herkenbaar! Geniet ervan, het is zoiets moois!

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Heel herkenbaar!
    Hopelijk houdt je nu ondertussen een mooi babytje vast!

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou ik was niet zo blij haha.
    veel succes, straks heb je je kindje vast!

7. Blie

Blie Actief lid