Zorgen om Sperma

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Linajo, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linajo

Linajo Lid

26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    Hoi allemaal,

Een vraagje want ik maak me wat zorgen. Ik heb gisteren een spermastaal van mijn vriend moeten binnen brengen. En ik vond dat het er zo raar uitzag in een potje. Ik had altijd het idee dat sperma een dikke kwak was (sorry voor de uitdrukking). Maar nu was het heel vloeibaar. De verpleegster van het labo, zag het eerst als urine.
    Nu begint mijn koppie natuurlijk te malen. Iemand een idee of is het best normaal?

Groetjes :-k

2. Linajo

Linajo Lid

26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    't Is miss een stomme vraag. Maar als zwanger worden niet van zelf gaat, begin je alles in vraag te stellen. We zijn nu zo'n bijna 10 maanden aan't proberen. De Gyn heeft op de echo cyste gezien en die worden binnenkort verwijderd als tenminste mijn vriendje zijn Sperma goed bevonden is.
    tjonge tjonge. Ik had me tans voorgenomen me dees maand niet druk te maken, me niets in te beelden (al die zwangerschapstekens!) en alles gewoon te ondergaan zonder al te veel na te denken. :rolleyes:

Hopelijk wat reacties. Thanks!
    Gewoon als geruststelling.

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Volgens mij is het eerst inderdaad wat dikker. Maar wordt het na verloop van tijd wat wateriger. Ik denk dat het hetzelfde principe als bij bloed is, dat de cellen (zaadcellen dan in dit geval) naar onderen zakken, waardoor de vloeistof helderder wordt. Je nog niet druk maken, hoor! Het heeft vast niks te betekenen! Wanneer krijg je de uitslag?

Heel veel succes!

Groetjes,
    Jippie

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het hoort zo! Eerst dik en dan wordt het wateriger. Degene van het lab had hier al voor gewaarschuwd, en erbij gezegd dat veel mensen zich hier onterecht zorgen over maken. Dus niet meer over nadenken! ;)

5. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    klopt helemaal was bij mijn vriend ook.. en het was prima bij hem

6. Linajo

Linajo Lid

26 mei 2007
    36
    0
    0
    Opvoedster
    België
    Ik moet dinsdag terug naar gyn bellen voor een afspraak. Maar het duurde ongeveer een week. Dus nog effe afwachten.
    Is jullie vriend meegegaan voor de uitslag? Tot nu toe ben ik altijd alleen naar de Gyn geweest.
    Ik heb het gevoel dat hij zich er ook wat ongemakkelijk bij voelt.
    Hij moet maar beslissen wat hij wil doen.
    Eigenlijk hoop ik dat het deze keer raak is en dat da gedoe niet meer nodig is. Maja we zullen zien... Normaal moet ik dinsdag mijn :evil: krijgen. Ma dit is de eerste keer in 10 maanden dat ik niet te veel voel. Dus zal het deze keer ook wel niet raak zijn.

Groetjes
    Bedankt voor de reacties x

7. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    mijn vriend voelt zich ook heel ongemakkelijk. hij hoefte van mij ook niet mee

8. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    wij moeten niet langs voor de uitslag. De gyn belt ons deze door zodra hij meer weet (we wachten al twee weken). Wij zijn 1,5 maanden geleden ook voor het eerst samen naar de gyn gegaan en ik moet wel zeggen dat het raar doet, niet alleen voor hem maar ook voor mij... je ziet de mensen dan echt denken dat je er bent voor een echo of zo :(

Deel Deze Pagina