Schiet mij maar lek!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door -, 19 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden!
    Ik zit nu op dag 14 en nóg steeds geen ei te bekennen.Ik heb hem altijd op dag 12, soms dag 10 of dag 13. Vandaag nog bleef mijn ovu.test maagdelijk wit(op de controlestreep na dan..)(ik test al vanaf dinsdag)
    Ik snap er nikskes meer van!
    Zou dit misschien te maken hebben met die kijkoperatie die ik 3 weken geleden gehad heb?Ik moet er wel even bij zeggen dat ik die operatie ná mijn eisprong gehad heb en ik ben daarna gewoon netjes op tijd ongesteld geworden.Dus lijkt mij vreemd dat mijn cyclus dan nu opeens ontregeld zou zijn.Maar ik weet zeker dat ik nog geen eisprong gehad heb, want ik heb nu al 3 dgn achtereen een temp. van 36.6 en dat is echt laag.(Ik zit na mijn ei altijd op 37gr. of hoger)
    Help!Is dit herkenbaar?

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hey Carmen,

Kan kloppen hoor, dat je cyclus in de war is door de kijkoperatie. Heb ik ook gehad en duurde 10 weken voordat de ongi kwam. Ik hoop dat het bij jou wat eerder komt.

Succes..

Groetjes,
    Elvira

3. Niet meer actief

Vandaag de dag heb ik nog geen eisprong gehad.Wel vandaag een ovu.test gedaan die aangaf dat het ei er denk ik snel aankomt.
    Maar ik wilde iets weten:ik heb net bruinige afscheiding in mijn inlegkruisje gespot, kan dit met mijn eisprong te maken hebben?Nooit eerder zo vroeg in mijn cyclus gehad nl...

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Kan dat nog van de operatie zijn?

5. Niet meer actief

nee,denk ik niet.Die heb ik al 4 weken geleden gehad en ondertussen ook ongesteld geweest.Ik heb uberhaupt weinig last van bloedverlies gehad na die operatie.3 dagen beetje bruin. dat was het wel..
    Ik vind het zowiezo een rare cyclus deze maand :(

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Misschien toch een beetje van slag? aangezien ook je ei uitblijft?

7. Niet meer actief

Geloof dat eitje gister toch gesprongen is! :D :D

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is mooi!

9. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA hoor CArmen! Dat lijkt zeker op een superrrrrrr ei!

10. Niet meer actief

Wilde ff mijn kaartje laten beoordelen...
    Op dag 18 voelde ik me niet zo lekker en 's avonds toch maar ff getempt:38.4 graden!Kan dit door m'n ei geweest zijn en de progesteron die hierdoor vrijkomt?
    Ik twijfel nl aan dat kruis van ff, door die lage temps. de dagen erop.En vanmorgen opeens weer vet omhoog.Beetje verwarrende cyclus, want afscheiding heb ik nauwelijks gehad.En als mijn ei gister pas gesprongen is baal ik gezien de klusdagen :(
    Zijn er hier vrouwen die weleens een dag koortigs zijn en dit wijten aan de eisprong?Ben er heeel erg benieuwd naar!

11. Niet meer actief

Die eggwhite op dag 19 was een beetje vermengd met creamy afscheiding, dus niet superhelder meer...(sorry voor details)

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Carmen, ik heb dat inderdaad wel eens gehoord...koortsig door eisprong.
    net als dat je er soms misselijk van kan zijn...(heb ik wel eens..)

13. Niet meer actief

hey Sandra!
    Ik word hier bijna gek van frustratie!Ik heb nog nooit zo'n kl*tecyclus gehad!Dat ei móet dinsdag gesprongen zijn, anders hebben we voor niks geklust!(nou ja, bíjna voor niks dan ;) )

14. Niet meer actief

O en ik was woensdag ook misselijk, maar dat weet ik aan die koorts...heb wel gewoon gegeten die dag, dat was het vreemde!Had zoooooo'n kop en gewoon honger hebben!

Deel Deze Pagina