Innestelingsbloeding of doorkomende menstruatie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MumL, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ik ben net nieuw hier en het is mijn eerste onderwerp dat ik hier start, ik hoop dus dat ik het goed doe :)

Op dit moment ben ik op dag 22 van mijn cyclus, ik ben zeker dat ik mijn ei heb gehad, maar kan niet precies zeggen welke dag. Zal tussen 1 en 3 september zijn.
    Nu ging ik daarjuist naar toilet en bij het afvegen had ik een beetje roze op mijn toilet papier, ik pakte een nieuw stukje wc papier en veegde opnieuw en weer beetje roos. Maar echt wel roos roos. Wanneer ik nog een stukje pakte en opnieuw veegde, was er geen roos meer. Het was dus echt niet veel. Nu is er ook niets meer.

Wat ik lees op internet is, is dat dit een innestelingsbloeding zou kunnen zijn, maar heb zo'n schrik dat mijn menstruatie toch zal doorbreken vandaag of morgen. Heb wel helemaal geen menstruatie pijn, buiten gisteren wat pijn in mijn buik boven mijn schaambod. Maar dat voelde helemaal niet als menstruatiepijn.

Wat denken jullie en duimen jullie voor mij mee?? :D

Groetjes

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Geen idee.... Het is even afwachten hoe moeilijk dat ook is! Dit is altijd de meest vervelende periode het wachten en de onzekerheid! sterkte!

Deel Deze Pagina