Angelsound in winkel te koop?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door hoops, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoops

hoops Actief lid

30 nov 2008
    110
    0
    0
    Hallo, weet iemand of je de angelsound ook in de winkel kunt kopen? Las wel ergens bij de kijkshop, maar dat is inmiddels alleen in de webshop. Ik wil liever naar een 'echte' winkel...

2. Linda10280

Linda10280 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.764
    1
    0
    Huisvrouw
    Hoorn
    ik heb hem toendertijd in de winkel bij kijkshop gekocht dus niet online.
    Volgens mij moet prenatal hem ook wel hebben.
    En anders is even op marktplaats kijken of hier op de site een oproepje plaatsen bij "te koop gevraagt"
    Heb ze hier op de site regelmatig voorbij zien komen ;)

Succes :)

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Hai, ik zag 'm vorige week nog in de vitrine bij de Kijkshop liggen in Leiden.

Ik koop ook liever iets in de echte winkel, meteen mee naar huis en ook makkelijker als er iets aan mankeert. Maar via internet is vaak stukken goedkoper.

Maar, mocht je 'm in de winkel nergens kunnen vinden:
    Ik heb 'm besteld bij http://www.vosmedisch.nl/enter.html en het was een snelle levering. Betaling ging gewoon via Ideal, volgende dag in huis. En ik weet dat meerdere meiden hier van de site 'm daar besteld hebben.
    Ik heb trouwens met de Kijkshop webshop ook een goede ervaring.

Succes.

4. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb hem ook via vosmedisch, die heeft in amsterdam oost ook een winkel trouwens.
    En je hebt toch wel vaker van die winkels met die thuiszorg-achtige artikelen, denk dat je het daar ook wel kan vinden.

5. tanja1979

tanja1979 Actief lid

3 okt 2008
    217
    0
    0
    Ik heb hem ook gewoon uit de kijkshopwinkel :)

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    kijkshop 40 euro

7. hoops

hoops Actief lid

30 nov 2008
    110
    0
    0
    Nou ik heb er een hoor, inderdaad in de kijkshopwinkel. Had er al over gebeld en toen zeiden ze dat ze die alleen via de webshop verkochten, maar dat is dus niet zo! Helaas hoor ik nog niks... is ook nog beetje vroeg natuurlijk.
    Bedankt voor jullie antwoorden!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    dat is niet duur zeg. Ik heb ze op internet voor veel duurder gezien. hihi ik ben nu echt helemaal blut maar als ik mn salaris heb ga ik er denk ik wel eentje halen bij de kijkshop. :D

9. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Ik had hem ook via de webshop van de kijkshop besteld. Helaas is hij er na een maand mee opgehouden en ben ik er mee naar de winkel gegaan, omdat ik buiten de regeling "binnen 16 dagen niet goed geld terug" viel zou ik me geld niet terug kunnen krijgen (waar ik toch wel op stond).

Maar omdat ze ze in de winkel niet meer hadden staan gelukkig toch geld terug gekregen.

10. Zwangervanbrusj

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Heel heel heel laag zoeken, nog wel in de schaamstreek! Veel plezier ermee :D

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Heb ook een AngelSounds (ook al van de Kijkshop :)) en gebruik 'm regelmatig.

Niet druk maken hoor, als je het hartje met 11 weken nog niet hoort! Ik had 'm al met 10 weken gekocht, en hoorde natuurlijk ook nog niks. Maar toen hoorde ik op een verjaardag van een mede-zwangere dat zij het hartje al met 10 weken had kunnen horen... ik schoot toch wel een beetje in de stress! Achteraf nergens voor nodig, want met 11 weken was het hartje heeeeeel zachtjes maar onmiskenbaar hoorbaar, en sindsdien is het steeds beter te horen.

Behalve leuke apparaatjes kunnen het dus ook een beetje "stress-opwekkende apparaatjes" zijn als je daar gevoelig voor bent. Vooral in het begin kan je kindje zich nog heel laag in je bekken verstoppen waardoor je niks hoort!

Toch veel plezier ermee,
    Monique

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    meis dat klopt niet, ik werk zelf nog bij kijkshop en wij hebben de angelsound nog gewoon in de vitrine hoor.
    En als je via de webshop zou kopen kun je er gewoon mee terug naar de winkel.
    En zijn wij verplicht voor je te zorgen dat alles goed komt.
    groetjes een kijkshop medewerker ;)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    dan heb je geluk gehad want het is idd zo dat je niet je geld terug mag krijgen normaal!
    Je moet wel een andere krijgen of een waardecheque.
    Moet toch zeggen niet omdat ik er werk dat we altijd proberen een goede oplossing te zoeken.
    Als we hem niet in de winkel hebben, laten wij altijd eentje overkomen van een andere kijkshopwinkel

14. Zwangervanbrusj

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Ik heb idd. geluk gehad maar ben het vertrouwen in het product dan ook wel een beetje kwijt geraakt. Had hem in huis genomen om wat onzekerder in mijn zwangerschap te staan en als hij er dan na een maandje al mee ophoudt beetje jammer, vond het dan eerlijk gezegd ook normaal om mijn geld hiervoor terug te krijgen.

15. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik heb er net eentje besteld bij Vos Medisch. Hij is daar in de aanbieding voor €32,50, en je krijgt er een gratis tube geleidings-gel bij. Goeie deal, leek me. Zelfs inclusief verzendkosten zit je nog onder de veertig euro.

Ik ben benieuwd...

16. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Eergisteren besteld, gisteren in huis en oh wonder! We kunnen het hartje al horen. Ik had er niet op gerekend, omdat ik las dat sommigen het pas met veertien, vijftien weken konden horen, maar kennelijk ligt ons smurfje er goed voor. Het is prachtig! :D

Deel Deze Pagina