Doorlekken snachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissSol, 22 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Goedemorgen,
    Voor de zoveelste nacht is mijn mannetje doorgelekt snachts. Ik gebruik voor de nacht pampers. Welke luier gebruiken jullie snachts?
    Mijn vriend wil nu uitproberen om s'avonds al wij naar bed gaan zijn luier te verwisselen in de hoop dat ie dan wel droog blijft maar ik zie het niet zo zitten om hem wakker te moeten maken. Wat denken jullie daarvan?

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Dat zou ik ook niet doen en zeker niet als ie gewoon doorslaapt ondanks het doorlekken, zou dan voor een andere luier gaan of een misschien een maatje groter? Hier kruidvatluiers en is ook wel een keer doorgelekt 's nachts maar dan had ie er zelf geen last van, blijven voor mij toch de beste luiers...

3. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.934
    3.945
    113
    Wij gebruiken standaard 's nachts een maat groter dan overdag. Ze heeftnu overdag maat 4 en dus doen we 's nachts 5.

4. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was bij ons ook met pampers. Toen overgegaan op kruidvat 4+ en daarmee blijft hij droog. Nu is laatste fles eraf (pap om 19.30) en plast hij ook ernstig minder in de nacht. Wakker maken voor schone luier zou ik niet aan beginnen, het is echt maar een fase....

5. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier allebei lekken met Kruidvat en Etosluiers. Maar met de pampers baby dry nooit lekken gehad.

6. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Slaapt je kindje toevallig op de buik? Zo ja dan helpt het om de luier andersom te doen.

7. MissSol

MissSol Bekend lid

20 dec 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Hij rolt echt alle kanten op in zijn slaap en idd ligt hij ook wel vaak op zijn buik. Tot nu toe krijgt hij voor het slapen ook een klein flesje melk nog, meestal maar 3 schepjes melk, ik vind dat we hier maar mee moeten stoppen maar vriendlief vind het zo'n fijn momentje nog...;)
    Vanmiddag maar eens andere luiers scoren en zat idd ook te denken aan maatje groter.

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Hier kruitvat. Werkt het best bij ons!

9. mamaAnna84

31 aug 2013
    50
    0
    0
    full-time mama!
    NULL
    Gewoon een dubbele pamper omdoen! Ik doe dit al heel lang bij mijn dochter en het werkt uitstekend!

10. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Hier gebruiken we luiers van de Lidl en nog nooit doorgelekt.......

11. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hier ook voor de nacht pampers.
    Ze heeft maat 3, maar sinds ze is gaan doorlekken doen we haar 's nachts een maat 4 aan. Dit gaat perfect!

12. Hermiena

Hermiena Lid

9 mei 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen 's nachts ook een maatje groter. Ze heeft overdag maat 4, 's nachts maat 5. Die van ons rolt ook alle kanten op in bed, van de week was ze ietsje doorgelekt maar over het algemeen droog met een maatje groter. 's Avonds wakker maken zou ik echt niet doen.

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    's Nachts een maatje groter inderdaad en bij ons bleek het ook te liggen aan de rompers die te klein werden. Daar dus ook een maat groter van gekocht zodat de luier minder geplet werd en daarna bleef hij gelukkig weer droog.

Hij slaapt ook meestal op z'n buik.

14. lindsay83

lindsay83 Niet meer actief

Hier doe ik zowiezo nog een schone luier na zijn fles van 20 uur, net voor hij naar bed gaat. Aangezien hij het meest plast net na zijn fles. Ik heb overdag dezelfde maat als 's avonds. Maar heb dan ook een grote jongen, zit nu al in maat 5 haha!

Deel Deze Pagina