M'n zoontje (15,5 maanden) is een aantal dagen ziek geweest waardoor hij ook snachts af en toe wakker werd (koorts en verkouden). Nu gaat het iets beter, geen koorts meer. Maar sinds twee avonden wil hij niet in slaap vallen (terwijl dat juist super goed ging en bij t middag dutje gaf t ook geen problemen). Wanneer ik hem dan uiteindelijk oppak en meeneem naar mijn bed dan is het nog niet goed en hij wordt dan ook nog eens super boos (schoppen, slaan, knijpen, huilen).. Heel irritant! Wanneer hij dan eindelijk na een hele lange tijd in slaap valt (soms is het dan inmiddels al 21:00 ofzo), wordt hij vervolgens snachts weer een keer wakker en doet hij precies hetzelfde! Flesje water slaat hij weg, hij rolt alle kanten op in ons bed, knijpt de hele tijd stukjes vel van mij tussen z'n nageltjes fijn (auwww!!). Ik weet echt niet waarom hij ineens zo doet en vooral wat ik er mee aan moet?! Vannacht van half 3 tot kwart over 4 zo met hem rond getobd. Had al baby muziek aan gedaan en daar werd ie wel rustig van opneen gegeven moment maar het duurt mega lang voor hij weer slaapt en soms begint hij opeens weer te huilen of boos te doen