Mijn zoon van bijna 3 weegt rond de 15 kilo. Nu zag ik pas in een advertentie voor een campingbedje dat dat bedje voor kindjes tot 15 kilo was. Hij slaapt er nog regelmatig in als hij bij opa en oma logeert. Zijn alle bedjes tot 15 kilo en waar leg je ze daarna in? Gaan ze dan bij logeren al naar een 'groot' bed? Thuis heeft hij namelijk een peuterbed met bedrail en hij ligt vaak tegen de bedrail aan. Zou hij er zonder bedrail uitvallen of zou dat snel wennen?
Tsja, ik heb geen idee eigenlijk, bij opa en oma liggen hier ook de kleinkids er gewoon nog in tot een jaar of 3,5/4. Julia ligt er niet meer in, want die heeft thuis ook een open bed. Gewoon eens proberen (matras er voor op de grond).
Eeuuhh mijn dochter weegt 14,5kg en slaapt standaard in een campingbed, al sinds 14mnd. Ze wil niet in een ledikant en we zijn nog niet overgestapt naar peuterbedjes.
Als ze in een groot bed slapen kun je ook evt een rekje voor kopen wat je onder het matras vast zet. Heel makkelijk weer weg te halen en te plaatsen. Dus dan is dat misschien een optie voor bij opa en oma. Hebben wij hier ook langs het grote bed van onze dochter. Hebben ze oa bij prenatal.
Als hij in een peuterbedje slaapt kan hij bij opa en oma natuurlijk in een groot bed met een bedrekje. Dochter slaapt hier ook in peuterbedje en bij opa en oma wel in campingbedje maar ook wel gewoon in het grote logeerbed.
Mja ik sliep vroeger altijd tegen de bedrail... Mij ouders durfden die dus niet weg te halen. Uiteindelijk moest het toch een keer omdat ik ergens anders sliep en toen lag ik gewoon braaf in het midden. En nog steeds.. Als mij bed tegen de muur staat als ik ergens logeer lig ik altijd helemaal tegen de muur aan. Maar ben er echt nog nooit uitgevallen. Overigens.. Zolang hij lekker ligt zou ik hem lekker in het bedje laten liggen hoor. Je merkt het vanzelf wanneer het matrasje echt te dun wordt zodat het niet lekker meer ligt
Jee, mijn zoon moet nog 2 worden en hij weegt al 15 kg. Zou hij dan ook al niet meer in het campingbed mogen? Lekker is dat!