voel me ziekjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by nietje, Oct 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nietje

nietje Actief lid

Mar 14, 2006
    118
    0
    0
    hoi

ik wilde vrasgen of iemand ervaring heeft met evt ijzertekort of bloeddruk niet goed
    ik hbe namelijk sinds gister dat ik heel moe ben en steedds koud en warm vandaag ben ik boodschappen gaan doen ineens werd het me benauwd en toen ik buiten kwam had ik het weer fris ?
    ik zak ook af en toe door mijn benen en heb het gevoel of mijn hoofd ontploft
    sorry voor het gezeur maar heef tiemand dit ook groetjes anita

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Warm en koud klinkt eerder dat je iets hebt opgelopen. Op het moment heerst er van alles, dus misschien wordt je wel ziek. Hoop het niet voor je natuurlijk, maar het klinkt mij niet in de oren als ijzer tekort of een afwijkende bloeddruk.

3. nietje

nietje Actief lid

Mar 14, 2006
    118
    0
    0
    hoi daphne
    nee ik hoop het ook niet
    maar dat door d ebenen zakken (of althans niet helemaal maa rbeetje ) baart me zorgen groetjes anita

4. Niet meer actief

klinkt als een griep eigenlijk... Ik heb nooit griep gehad, maar van wat ik zo om me heen hoor altijd..klinkt dit ook zo!

Heb je al gebeld met de HA of VK voor de zekerheid?

5. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Hoi Nietje,

Ik heb hier ook last van. Zo heb ik het koud maar soms ook echt van die opvliegers en dan breekt het zweet me uit! Vreselijk gevoel. Ik weet niet of het te maken heeft met ijzertekort. Heb vorige week ijzertabletjes gekregen.

Gr Otje

6. rebtam

rebtam Actief lid

Jun 27, 2006
    331
    0
    0
    Dronten
    Nou ik moet zeggen dat ik me vanaf het weekend ook erg belabberd voel.
    Mijn keel is net schuurpapier, loop te zweven door het huis, benauwd, en dan weer warm en koud dus denk ook gewoon aan een griepje of iets.

Is niet fijn maar ook niet vreemd in dit tijd van het jaar. :(

7. zorra

zorra Fanatiek lid

Jun 16, 2006
    3,353
    0
    0
    Als je iets niet vertrouwt altijd contact opnemen met je VK! Daar zitten ze ook voor ;) Gewoon even bellen en uitleggen dat je het niet vertrouwt, dan kan ze evt. je bloeddruk opmeten en bloed laten prikken. Succes en sterkte!

Share This Page