uitslag is binnen!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jacky, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Hoi allemaal
    Ik wilde ff laten weten dat ik de uitslag binnen heb van mijn vruchtwaterpunctie,alles is gelukkig goed,ik heb morgen mijn 20 weken echo en moet daarna op gesprek bij de gyn en kan dan ook gelijk naar het geslacht vragen van de punctie,nou naar 20 spannende weken kan ik eindelijk gaan genieten.
    groetjes jacky
     
  2. Niet meer actief

    nou meid wat een goed nieuws zeg, heerlijk kruip lekker op die wolk en ga genieten
     
  3. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ach wat heerlijk voorje. Fijn gaan genieten nu.
     
  4. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Wat een geweldig nieuws en nu er lekker van genieten.
     
  5. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Proficiat met de goede uitslag! Geniet er lekker van!
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    van harte meis en zo zie je leeftijd wil niets zeggen hoor ;)
    wij oudjes kunnen het nog best een gezond mensje produceren hihihihi
    en nu lekker genieten he meis van je zwangerschap
    ben blij voor je dat alles achter de rug is nu alleen de kleur van het behang nog :)

    have fun vandaag bij de Gyno
     
  7. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    nou de kleur van het behang is blauw ,we krijgen een zoon mijn mannetje is helemaal happy,was stiekum toch een wens van hem,niet dat een meisje niet welkom was,dat het gezond was stond bovenaan,maar we zijn er heel blij mee.
    groetjes jacky
     
  8. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Wat leuk dat het een zoontje wordt.

    Mijn man maakte het ook niet uit wat het zou worden, zolang het maar gezond was.
    Dus toen dit, na de echo, duidelijk was (dat het gezond zou zijn) gevraagd of ze kon zien wat het werd.
    En ja hoor wij krijgen ook een zoon. We hadden van te voren afgesproken dat we het geheim zouden houden, lekker voor ons zelf.
    Manlief reed van de vk rechtstreeks naar zijn moeder want hij wilde de foto's laten zien, nou zijn voet stond nog niet over de drempel of hij vertelde al dat het een jongentje zou worden :)

    Groetjes
     
  9. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Fijn meid dat alles ok gaat !! Nu kan je lekker verder genieten vd tweede helft van je dikkebuikenperiode ! :D
     
  10. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Wat leuk voor jullie.
    Het is maar goed dat jullie geen meisje krijgen anders kon je opnieuw in roze gaan behangen :) .
     
  11. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Proficiat met de goede uitslag! Geniet er lekker van!
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    van harte meis en zo zie je leeftijd wil niets zeggen hoor ;)
    wij oudjes kunnen het nog best een gezond mensje produceren hihihihi
    en nu lekker genieten he meis van je zwangerschap
    ben blij voor je dat alles achter de rug is nu alleen de kleur van het behang nog :)

    have fun vandaag bij de Gyno
     
  13. jacky

    jacky Actief lid

    17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    nou de kleur van het behang is blauw ,we krijgen een zoon mijn mannetje is helemaal happy,was stiekum toch een wens van hem,niet dat een meisje niet welkom was,dat het gezond was stond bovenaan,maar we zijn er heel blij mee.
    groetjes jacky
     
  14. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Wat leuk dat het een zoontje wordt.

    Mijn man maakte het ook niet uit wat het zou worden, zolang het maar gezond was.
    Dus toen dit, na de echo, duidelijk was (dat het gezond zou zijn) gevraagd of ze kon zien wat het werd.
    En ja hoor wij krijgen ook een zoon. We hadden van te voren afgesproken dat we het geheim zouden houden, lekker voor ons zelf.
    Manlief reed van de vk rechtstreeks naar zijn moeder want hij wilde de foto's laten zien, nou zijn voet stond nog niet over de drempel of hij vertelde al dat het een jongentje zou worden :)

    Groetjes
     
  15. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Fijn meid dat alles ok gaat !! Nu kan je lekker verder genieten vd tweede helft van je dikkebuikenperiode ! :D
     
  16. Aquarius

    Aquarius Bekend lid

    13 aug 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Wat leuk voor jullie.
    Het is maar goed dat jullie geen meisje krijgen anders kon je opnieuw in roze gaan behangen :) .
     

Deel Deze Pagina