Wanneer hoogzwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 23 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou voor mij niet... grrrrrrrrrrrr....en heb met een omvang van 121 cm toch echt wel een dikke buik... maar wel grappig, want mensen die naast me staan beklagen er dan wel over dat andere mensen (in dit geval scholieren) zo aso waren en gewoon bleven zitten terwijl er een (zoals zij dat noemden) vrouw die op knappen stond (hahahaha zo voelde ik me niet haha) en een oud stel de hele weg moesten staan....
     
  2. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Wat ik wel moet zeggen is dat de mensen op straat je nog liever omver lopen dan dat ze wat aan de kant gaan. Ik moet geregeld een stap aan de kant doen, om geen tassen of ellebogen in mijn buik te krijgen :(
     
  3. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nou idd Betsie!! Ik heb ook heel wat lopen schelden in de stad toen ik zwanger was, als je niet oppast heb je zo een elleboog in je buik te pakken :evil:
     
  4. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    En als die buik nou niet te zien was, zeg ik oké (blijft het nog aso...)
    Maar er zijn zelfs mensen die zich afvragen of ik niet zwanger ben van een 2-ling. Dus die buik valt wel op... :(
    Ach... sommige mensen...
     
  5. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Kan me voorstellen dat je je dan al hoogzwanger voelt. Maar als dit de omschrijving zou zijn van hoogzwanger.....dan ben ik nooit hoogzwanger geweest?!
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wat heb je dat mooi benoemd Diddle... ik moest er echt ff bij nadenken !!! maar je hebt mooi gelijk :D hahaha !!!

    je bent trouwens wel kort hoogzwanger... veel mensen bevallen al met 38 weken... ben je maar 3 weekjes hoogzwanger geweest !! ;)
     
  7. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hehe naarmate de weken omvliegen word het dan toch wel zwaarder :p

    Diddle wat fijn voor je dan dat je daar geen last van heb gehad ;)
     
  8. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Dan moet je eens de tram proberen. Misschien staan ze dan wel op, hihi.
    Bij mij iig wel! ;)
     
  9. suusje

    suusje VIP lid

    7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    nou voor mij niet... grrrrrrrrrrrr....en heb met een omvang van 121 cm toch echt wel een dikke buik... maar wel grappig, want mensen die naast me staan beklagen er dan wel over dat andere mensen (in dit geval scholieren) zo aso waren en gewoon bleven zitten terwijl er een (zoals zij dat noemden) vrouw die op knappen stond (hahahaha zo voelde ik me niet haha) en een oud stel de hele weg moesten staan....
     
  10. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Wat ik wel moet zeggen is dat de mensen op straat je nog liever omver lopen dan dat ze wat aan de kant gaan. Ik moet geregeld een stap aan de kant doen, om geen tassen of ellebogen in mijn buik te krijgen :(
     
  11. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Nou idd Betsie!! Ik heb ook heel wat lopen schelden in de stad toen ik zwanger was, als je niet oppast heb je zo een elleboog in je buik te pakken :evil:
     
  12. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    En als die buik nou niet te zien was, zeg ik oké (blijft het nog aso...)
    Maar er zijn zelfs mensen die zich afvragen of ik niet zwanger ben van een 2-ling. Dus die buik valt wel op... :(
    Ach... sommige mensen...
     

Deel Deze Pagina