Hey meiden, Ben zo trots dat ik het ff met jullie wil delen, Kyano kan sinds gisteren helemaal zelf los staan dus geen handjes die vast staan aan de tafels en als hij zit kan hij zelf opstaan ... ik moest gewoon huilen van blijdschap hihihihi ... Hij kan trouwens ook al uit een rietje drinken... ik hoorde bij het cb dat dat wel heel vroeg was, maar ja kan er ook neits aan doen, hij vind het gewoon leuk Hij snapt alleen niet dat hij nu kan lopen dus dan ploft hij weer op de grond en doet het dan kruipend ... Kyano is nu bijna 10 maanden... Wat kan/kon die kleine van jullie allemaal rond deze leeftijd...? Liefs Een trotse mama
Kan me voorstellen dat je super trots bent hoor! Hier gaat het ook heel snel nu, hij gaat zich nu optrekken en als je hem vast houd wandelt hij er lekker op los, maar los staan, nee, dan gaat hij echt op zijn snufferd hihihi
danisha kan ook enkele seconden zelf staan.. helemaal als ze het zelf niet door heeft hahaha.. echt knap van kyano hoor en ook al uit een rietje.. dat doet danisha niet..
Geweldig! Stijn kan sinds kort los staan alleen zodra hij door heeft dat hij los staat pakt hij zichzelf weer snel vast of zakt weer door zijn knieen
@veertje: Dat deed kyano ook in het begin hahahah ... Ik heb hier nog een bewijsje ik dacht leg het gelijk vast op tape
ja heel leuk ! lars staat de hele dag, maar wel langs de tafel, mijn benen of de box. los valt ie om.
Jelina kon ook los staan met 10 maandjes. 2 weekjes later zette ze haar eerste stapjes los. Ik geloof best dat je heel erg trots bent, was ik toen ook op m'n meisie!
Ik begrijp je trots heel goed! Ruben is namelijk ook vlot met kruipen, lopen e.d. Ruben is ook bijna 10 maanden. Hij kan sinds een week los staan en loopt nu achter zijn 'sjofel' door het huis, gisteren deed hij het zelfs met 1 hand, ik hield de sjofel dan wel een beetje tegen hoor. Maar toch, de tranen schoten in mijn ogen toen hij met een smile van oor tot oor achter zijn wagentje door het huis heen sjeesde. Hij meot namelijk heel snel lopen om het ding bij te houden, wij hebben een nogal gladde vloer
Doet Ruben ook De eerste keer dat hij los stond had hij echt niet door. Hij stond in de box babytv te kijken en deed uit enthousiastme zijn armpjes in e lucht
Echt geweldig die kindjes van ons Stijn die loopt sinds van de week echt zelf achter zijn loopwagen, mijn vriend en ik zaten op de bank en ineens komt hij aanlopen echt geweldig
Wat leuk! en wat een mooie foto! Demi is nu 7 maand en staat sinds deze week zelf aan tafel. het gaat nog wel een beetje wankel , maar ik was ook zo trots! geniet er maar van!