Goedemiddag! 1,5 week geleden had ik 3 dagen lang rekbaar slijm, wat ik altijd heb rondom mijn eisprong. Daarna niks meer gezien, normaalgesproken wordt mijn afscheiding daarna weer wit/creme-achtig. Nu vandaag na 1,5 week heb ik opeens weer rekbaar slijm, het ziet er vrijwel hetzelfde uit als de eerste keer maar dan iets meer doorzichtig nog. Oh en gisteren was het overduidelijk een beetje gelig gekleurd, wat ik ook nooit eerder heb gezien. Verder geen pijn of jeuk oid, en vandaag was de gele kleur weer compleet verdwenen dus denk zelf niet dat het een infectie is. Hebben andere mensen dit ook wel eens gehad? Ik weet niet zo goed of ik nu mijn echte ovulatie heb, of dat ik die wel de eerste keer had.
Ik herken je probleem helemaal. Toevallig had ik hetzelfde mijn laatste cyclus. Nu ben ik zwanger en moet mijn echo nog hebben, dus heb geen antwoord voor je haha
Ja maar zal niks met zwangerschap/innesteling of iets in die richting te maken hebben hoor. Want qua berekening zou dat niet kloppen denk ik.
Ja maar niet tot het “hoogtepunt” van mijn vriend. Dus het kan geen leftover zijn haha. We hebben gisteren de kans ook maar gepakt, mn lichaam doet elke maand toch weer andere dingen!
Ik heb dit steeds gehad en dacht steeds dat ik zwanger was,maar helaas dit was dus niet zo, hopelijk voor jou wel!
Word je niet gewoon ongesteld nu? Ik heb dat ook altijd een dag voor mijn menstruatie doorkomt weer....
Ja? Ik heb dat nog nooit gehad. Wel dat het begint met wit of lichtbruine afscheiding, maar dit was echt compleet helder en doorzichtig, super elastisch. Verwacht mijn menstruatie ook pas op zn vroegst aanstaande dinsdag.. maar wie weet heb je gelijk hoor!