Wij gaan over paar weken verhuizen. Heb van aantal (web)winkels heel tof wat samples gekregen van hun laminaat. Viel helaas tegen. Al tijdje die van Ikea op het oog. Het gaat om Prärie eiken en Prärie eiken/antiek. Winkels zijn gesloten en wil toch wat meer zien dan 1 simpele studio-achtige foto van ikea site Heeft iemand deze op zn vloer en zou ik daar foto's van mogen zien?
Niet van die, zag wel bij een Blogger een andere ikea vloer. Misschien heb je wel een idee qua kleur dan. https://mamablogger.nl/weekend-diary-we-zijn-begonnen-met-klussen/
Wij hebben de eiken variant overal boven liggen. Prima laminaat en goede kleur. Als je wilt kan ik wel een foto maken straks bij daglicht. Wat wil je precies zien?
Deze hadden wij in NL. Heb er alleen geen foto's meer van, maar we hebben er iig 7 jaren plezier van gehad zonder problemen.
Wij hebben toen we hier net gingen wonen de hele donkerbruine vloer gehad van Ikea. Mooie vloer maar je zag er ten eerste echt alles op en ten tweede kreeg ik er super spijt van met honden en kind want die V groef is leuk maar het duurde niet lang of met vocht kwam alles omhoog. Ik zou dus niet weer voor een v/groef gaan maar wel een aansluitende vloer want de vloer an sich is heel mooi.
Dit. Hier ligt het nu 1.5 jaar. Wel een andere kleur maar dochter heeft een keer na het douchen een vochtige handdoek op de grond gegooid en na een paar uur zag je bij de groeven al dat het daar iets begon op te voelen. Later een keer een beetje water gemorst waar ik te laat achter kwam, daar is het ook bij de naden iets gaan wijken.