2 positieve testen en nu niet zwanger

Discussie in 'Miskraam' gestart door fabienne22, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fabienne22

fabienne22 Nieuw lid

5 aug 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ik heb iets raars meegemaakt.
    afgelopen maandag was ik 1 dag over tijd. Heb een zwangerschapstest gedaan en er stonden 2 streepjes. Toen heb ik nog zo'n digitale gedaan met indicator en die gaf ook aan dat ik zwanger was 1-2 weken.

Donderdag kreeg ik opeens last van bloedverlies. Ik heb de verloskundige gebeld en die zei dat ik maar gewoon moest afwachten, want het kon nog 2 kanten opgaan. Het bloedverlies bleef aanhouden en zaterdagavond heb ik een nieuwe zwangerschapstest gedaan en die was negatief, niet eens een heel ligt streepje.

Toch onzeker over wat er nu precies aan de hand was ben ik 'snachts naar de EH gegaan. Daar hebben ze een inwendige echo gedaan en er was niks te zien. Voor de zekerheid wilde ze wel een bloedtest doen en daar kwam uit dat ik helemaal geen HcG meer had.

Nu zei de gyn dat hij zijn twijfels had of ik uberhaupt wel zwanger ben geweest. Anders had er toch nog een beetje HcG in mn bloed moeten zitten.

Heeft iemand dit weleens meegemaakt?

2. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Fabienne,
    klinkt als een hele vroege miskraam helaas. Hoe korter je zwanger geweest bent, hoe sneller het Hcg uit de lichaam is. Waarschijnlijk toch misgegaan in de celdeling. Wel verdrietig voor je hoor. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.
    groetjes jetje

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ik heb het ook meegemaakt . twee positesten daarna negatest en dan pas bloedverlies ... was een vmk
    hoop dat je snel weer zwanger mag zijn van een echte plakbeeb !
    groetjes en liefs

4. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik denk dat je wel zwanger was.. ik heb dat bij mijn tweede mk ook gehad ik was toen 5.5 weken, de gyn vertelde mij toen zodra je begint te vloeien is de hcg ook al heel snel weer uit je lichaam vooral bij een korte zwangerschap

Deel Deze Pagina