Hej iedereen, Eind dit jaar of begin volgend jaar gaat mijn dochter op de creche naar een ander klasje ( tot 18 maand zitten ze boven bij de babys , vananf 18 maanden tot 3j zitten ze beneden) Nu ben ik al aan het denken voor een afscheidskadotjd voor haar vaste leidsters boven. Ik zou graag eventueel zelfs iets maken voor hen al dan niet samen met nora. Ik ben ook nog aan het twijfelen of ik iets klein zou maken voor de 2 opvangjuffen waar ze smorgens een halfuurtje zit voor haar klasje open gaat. Ze gaat altijd met veel plezier naar daar en wordt er goed verzorgd. Dus wat zouden jullie graag krijgen of hebben jullie gegeven dat goed ontvangen werd? In verband met het zelf maken ik kan bakken, naaien en haken (iets gekocht mag ook maar ben graag creatief bezig) Groetjes
Mijn dochter is ook naar een andere groep gegaan en ik heb potjes vergeet-me-nietjes gegeven. Dochter nog te klein, maar je zou de potjes kunnen laten verven door je dochter. Ook had ik op de verpakking een foto van mn dochter geplakt en bedankt voor de leuke tijd. Voor de vorm nog een doosje chocolaatjes bij gedaan. Het ging om het idee
Dat is een heel leuk idee! Was het potje met vergeet me nietjes al uitgekomen of waren het zo"n setjes die ze zelf nog moeten zaaien? Ik denk dat ik zowiezo ga proberen om 1 of 2 wolkjes voor elke leidster te haken. De naam van mijn dochter haar groepje is namelijk de wolkjes!
Ik krijg ook wel eens potjes vergeet met nietjes die ik nog moet zaaien, vind ik zoo leuk! Maar het allerleukste vind ik toch een persoonlijke kaart, met een stukje tekst!
Een kaartje of foto met een leuke tekst erop. (ik bewaar die altijd, plak ze in een groot plakboek en na 13 jaar blijft het leuk om dat af en toe door te bladeren) snoep/chocola krijgen wij regelmatig. Gaat meestal naar onze manager toe aangezien dat een grote snoepkont is en wij niet voorleesboekjes/prentenboekjes krijgen we ook nog wel eens voor op de groep. Erg leuk en altijd welkom.
Wij zijn pas verhuisd en dus ook een wisseling van dagverblijf. Ik had een foto collage gemaakt van onze kleine (van geboorte tot het weggaan) op A4, met aan de andere kant een tekst van ons, de ouders, naar de leidsters. en met ons kindje (14 mnden) hebben we 1 tekening gemaakt met stickers en verf etc. kunnen alle leidsters naar kijken.
Misschien een schildersdoek(je) bij action halen en daarop laten schilderen? Een kaart met een lieve tekst zou ik super vinden. Zelf theeglazen laten beschilderen met glasverf. Theetjes en een chocolaatje erin. Kaartje eraan...!
Iets lekkers en een persoonlijke kaart met een klein stukje kan ik heel erg waarderen. Je hoeft het echt niet groots te doen. De waardering die jij voor de leidsters hebt is vele malen belangrijker en mooier om te weten Top van je!
Wat denken jullie van een pot vol brownies/koekjes? Pot vol Brownies/Brownies in a Jar | Gewoon Marieke Dan ga ik verder nog op zoek naar een mooie foto van Dl om 2 keertjes van te laten maken en bij Action eventueel nog een speelgoedje voor haar klasje. Bedankt al voor de tips! Ik ga ook volop aan de slag voor 2 mooie bedanktekstjes