Wanneer houdt dit op?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Snoopy1983, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dan is het inderdaad wel lastig, maar je bent toch spontaan zwanger geworden, dat geeft wel hoop. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent!

Ik moet zeggen dat ik er trouwens eigenlijk nog best vaak aan denk, maar dan niet meer met zo'n vervelend gevoel. Als ik Lisa en Eva zo leuk samen zie spelen dan denk ik wel eens, Eva's zusje had eigenlijk al bijna 2 moeten zijn. Ik had heel graag wat minder leeftijdsverschil gehad. Niet dat ze nu erg veel schelen (2 jaar en 3 maanden), maar nog minder had ik nog leuker gevonden. Maar ik mag absoluut niet klagen, ben superblij met Lisa :). Ik vond het trouwens ook wel moeilijk de eerste periode dat Lisa veel huilde en daarna het gedoe met de sonde. Als die andere zwangerschap goed was gegaan hadden we dat misschien niet gehad. Maar je weet niet waarom die zwangerschap niet goed ging, misschien was het kindje niet gezond en was dat de oorzaak van de miskraam. En ik zou Lisa niet meer kunnen missen, heb alle ellende er voor over gehad :)

Maar goed, een miskraam hakt er gewoon in. Iedereen is er eigenlijk wel bang voor, maar niemand gaat ervan uit dat het je overkomt. En hoe klein zo'n kindje ook was, vanaf de eerste test is dát kindje zo welkom! Als het dan misgaat valt een droom even in duigen en hoop je maar dat je snel weer zwanger zal zijn.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.238
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jeetje wat erg dat het nu weer mis is gegaan.... Je denkt dat 1 keer toch wel genoeg is...

Dat was ook mijn grootste angst, de vreugde van weer een zwangerschap levert juist extra verdriet op als het weer misgaat. Je staat 2 keer met lege handen, echt vreselijk lijkt me dat.

Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan wel goed gaat.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ja dat geeft idd ook wel hoop hoor maar toch vraag je je af hoelang gaat het nu duren als het al lukt en als ik dan weer zwanger mag zijn ben ik denk ik heel bang voor een nieuwe mk. Ik kan me voorstellen dat je er nog vaak aan denkt en dat zal ook altijd zo blijven denk ik. Het is gewoon niet niets.

Gister een echo gehad en alles zag er gelukkig super uit dus het laatste stukje restweefsel wat er nog zat is er gelukkig met een menstruatie uitgekomen. En er stond weer een eitje op springen:p

4. Semiramis

Semiramis Lid

6 aug 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Voor alle meiden die een ma/mk hebben gehad en nog doortellen hoever ze zou zijn enz.. Ik zit ook met het zelfde probleem. Ik zou nu een kind hebben van 4 jaar en een kind van 1 maand maar helaas sta ik met lege handen. :(
    Ben nu weer zwanger maar hoog kans dat het weer niet goed gaat.

Ik leef met jullie mee..

5. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb op de dag voor mijn verjaardag een miskraam gehad. niet echt de verjaardag die ik me had voorgesteld....

ook ik denk nog regelmatig op zaterdag 'nu was ik zoveel week geweest' en 'dan had ik nu een buikje gehad' etc...
    nu was ongeveer de tijd geweest om het aan iedereen te vertellen maar helaas mocht het niet zo zijn.

nog erger is het dat mijn schoonzus en zwager 2 weken geleden een kindje hebben gekregen. zeer confronterend en ik zag er dan ook als een berg tegen op op om kraamvisite te gaan.
    de laatste keer dat ik er was, heb ik het baby'tje vast mogen houden.

gisteren heb ik mijn testen nog weer eens bekeken die ik niet weg kan gooien...

sterkte allemaal

Deel Deze Pagina