Dag dames!! Afgelopen zaterdag had ik 's middag best wel wat bloedverlies (helder rood, zonder slijm), ik denk een dik maandverbandje vol. Daarna heb ik geen bloeding meer gehad, ik verlies nu gewoon normaal slijm/afscheiding. Is dit een miskraam? Kan het zijn dat het dus na een halve week nog doorzet? Ben best wel bang..... KOmende maandag hebben we pas een echo! Ik hoor heel graag jullie ervaringen!! Groetjes Daantje!
Hoe ver ben je? Even algemeen: in 50% van de gevallen dat er sprake is van bloedverlies, wordt de zwangerschap gewoon gezond uitgedragen. Je hebt dus 50% kans dat het goed zit en 50% kans dat het toch fout is. Maar aan welke kant je zit, is wel lastig te beoordelen op basis van enkel de info van een maandverbandje vol
hoi hoi dames..... even kort mijn verhaal. ik heb in mei tijdens mijn vakantie in sauerland een miskraam gehad. ik was 8 weken zwanger, geen pijn geen krampen, eerst 1 dagje een paar druppels bruinbloed tijdens het plassen, de volgende morgen helderrood bij het afvegen, direct naar het ziekenhuis. nou ja na lange dagen op bed liggen daar, hebben ze uiteindelijk het kindje weg moeten halen omdat het niet meer leefde. dit is door middel van een operatie gegaan. daarna eigenlijk direct weer een gewone cyclus,. tussen de 26 en 28 dagen, nu 3 dagen overtijd (uitgaan van 28 dagen) voor mijn NOD voelde ik me al super zwanger, net als bij mijn eerste en 2de zwangerschap., durfde nog niet te testen maar nu ineens helderbloed verlies, niet zo veel als een gewone ongi... pfff en nou weet ik het niet meer. veel gerommel in me buik. en lichte buik en rugpijn! zou ik dan weer een miskraam krijgen!? moet ik morgen nog testen? of is het toch me ongi. maarnormaal heb ik als ik ongi ben geen pijnen, wie o wie kan me raad geven,???
Ik was afgelopen zaterdag bijna 6 weken zwanger. Ik weet dat het lastig zeggen is, ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen... Ik zal toch maandag moeten afwachten, de spanning is bijna niet te houden. Ik kan niet slapen en denk er de hele dag aan.
hey daan weet hoe je je voelt..... als je het niet vertrouwd gewoon naar het ziekenhuis gaan en een inwendige echo vragen, verder wil ik je veel succes wensen., want een miskraam wens je niemand toe, dus duim voor je dat het goed komt
Hey meis het kan idd twee kanten op, veel vrouwen hebben bloedingen in het eerste trimester... En bij heel veel gaat het goed. Bij sommige helaas ook niet. Ik hoop op het eerste voor jou, ik duim voor je. En anders gewoon proberen of je nu al een echo kan krijgen via je verloskundige!
heb je je verloskundige al gebeld? Zij kan je dan misschien doorverwijzen om eerder een echo te krijgen, dan heb je zekerheid! Het kan alle kanten nog op denk ik hoor maar in de stress zitten is sowieso niet goed, dus gewoon bellen en vragen naar een echo!
vandaag nog een beetje gebloed, niet veel maar wel helder rood. nog steeds pijn in me onderrug, en nu..... geen bloed meer te bekennen....!?? ik snap er niks meer van...
LEs, volgens mij inderdaad zorgen dat je een echo krijgt! HOe lang ben je al heen? Ik ben nu ruim 6 weken, bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een kleine bloeding aan het begin, maar dat was wel veel minder bloed. Meer een dikke drup. Nu had ik wel een maandverbandje vol. VErlies je ook slijm en stolsel? KOmende maandag de echo.....super spannend!!!! Heb wel het idee dat ik nog zwanger ben, maar wil er niet te veel op hopen, want straks valt het tegen en dan ben ik super verdrietig!!! Andere ervaringen met bloedverlies aan het begin van de zwangerschap?? Ik vind het echt super spannend allemaal en hoop niet op een teleurstelling. DIe kan ik nu echt niet gebruiken....
Bij mij tweede zwangerschap kreeg ik bloedverlies bij 4.5 week. Bij de echo bleek het vruchtje veel te klein, wel klopte er n hartje. Helaas twee weken later bij 9 weken alsnog mis gegaan... Bij mijn derde zwangerschap weer bloedverlies met 6 weken. Echt heel veel, liep gewoon leeg, geen stolsels... Het werd veroorzaakt door n hematoom (bloedprop) in de baarmoeder. Bij de echo was er een prachtig vruchtje te zien met kloppend hartje... En nu is tie alweer 16 Mnd en loopt hier rond! Het kan naar mijn idee dus echt 2 kanten op...
Alles is goed!! Het hartje klopte!! Ik ben nu 6,5 week ongeveer. Hopen dat het goed blijft gaan!!! Ben zo blij!!!
Wat een goed nieuws. Ik zit met hetzelfde. 1 flinke bloeding gehad, 2 dagen geleden. Verder helemaal niets. geen stolsels, niks. Ik heb wel een gek gevoel in mijn buik. Alsof het niet klopt, maar geen steken. Morgen inwendige echo; we zullen zien. Erg spannend allemaal. Blij dat het bij jou goed zat. Hopen op een verder zorgeloze zwangerschap!
Wauw zeg wat mooi, hopen dat nu zo goed blijft.. @Tamarah Ik hoop dat jij ook een mooie echo zult zien. Ik moet ook tot maandag wachten om te kijken of het hartje wel klopt zo niet dan wordt het een mk zei de gyn..