hey meiden, sonja heeft net voor mij gependeld, volgens haar ben ik nu zwanger met een posi test op 1 sept. zou het dan toch eindelijk..... heb best al eens gelezen dat ze het bij het juiste eind had, bij wie van jullie had sonja goed gependeld? alvast bedankt, Danielle
bij mij had ze gelijk. ik zou in juli een pos test hebben en dat klopte. Maar of het een meisje wordt moet ik nog even mee geduld hebben. sonja heeft het idd al best vaak goed ik duim voor je
bedankt voor je reactie Bar. Ik moet me er niet gek door laten maken..... maar das best een beetje moeilijk. we willen al een tijd zo graag.....
hoihoi! een domme vraag..... maar hoe kan ik nou precies mijn gegevens doorgeven aan sonja en hoe kom ik dus aan haar gegevens, gaat dat via mail ofzo? zou graag willen dat zij voor mij pendelt.... bedankt vast!! xxx femke
Hey female, dat kan via persoonlijk bericht, dat knopje onderin het antwoord, dus je moet ff een berichtje zoeken van Sonja, en op het knopje pb klikken
sonja heeft net gependeld 18 aug pos test alleen mijn nod is pas de 30e?????? ze zegt dat ik dus nu zwanger ben van meisje laten we het hopen
Mij mij klopte sonja's pendel ook! Maar pin je er niet te veel op vast want het is voor de fun en kan fout zijn! Hoop dat ze ook voor jou goed heeft gependeld!
kan iem me ajb vertellenwat er in de pb voor pendelaanvraag naar sonja moet komen? wordt zo nieuwschierig!! THANKS xxx
Ik wil Sonja niet omlaag halen, maar bij mij zat ze fout. Dus stel jezelf er niet meteen op in dat als ze heeft gependeld het ook gaat lukken. Is gewoon leuk om te doen , verder moet je er niet teveel van verwachten. Groetjes Monique
jij ook thanx uni xxxxx en monique, nee snap ik, is eigenlijk alleen voor de leuk, niets van zekerheid maar ben erg nieuwschierig... veel succes voor jou!!! liefs
Bij mij zat ze helaas fout. Zou nu zwanger zijn (na mijn miskraam 10 juli), maar ben jammergenoeg afgelopen vrijdag ongesteld geworden.
nog even net zo'n domme vraag als net... .... heb sonja net een pbtje gestuurd. maar via wat geeft zij antwoord? mail?
Bij mij kwam de pendel van sonja ook niet uit, de 2e pendel wacht ik in spanning af. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er wel bevruchting plaats vindt,maar geen innesteling, maarja dat kom je nooit te weten. In ieder geval, ik vind het heel leuk dat ze dat voor ons willen doen, en ik waardeer het ook, nu hopen dat het uitkomt.