Begin van dit jaar heb ik een miskraam gehad. Op 23 juli heb ik een test gedaan en ja zwanger!! Gister moest ik voor een termijnecho naar het ziekenhuis om te kijken hoe groot het vruchtje was. Ik was zeer onregelmatig ongesteld voordat ik zwanger werd. De berekeningen van mij, van de huisarts en de verloskundige was dat ik woensdag 23 augustus 10 weken zwanger zou zijn. De arts zag gister alleen een vruchtzakje van de grote van ongeveer 5 centimeter, ze zagen onze kleine babe niet. Geconstateerd werd dat ik misschien een miskraam zou krijgen of misschien dat het toch nog goed zou gaan. Wat een grote teleurstelling wat dit weer zeg. Thuis gekomen ben ik op de bank gaan zitten en heb zo erg zitten janken samen met mijn vriend, moeder en schoonmoeder. Volgende week zouden we lekker op vakantie gaan en gelijk de dag dat we terug kwamen zouden we een afspraak hebben voor nogmaals een termijn echo om te kijken hoe groot onze babe zou zijn. Vanmorgen kreeg ik echte krampen in mijn buik, alsof ik ongesteld moest worden de pijn ging zelfs door naar mijn knieen. Ik zei tegen me vriend dit voelt echt niet goed aan. Vanmiddag ging ik op de zaak naar het toilet, en zag dat ik bloed in mijn onderbroek had. 2 uur later ben ik weer naar het toilet gegaan en meiden jullie raden het al... ik heb "het" uitgeplast. Ik kon het wel uitschreeuwen. Ik ben nu zo kwaad, bang en zo verdrietig!! ik ben nog steeds niet gestopt met huilen. Dit is de tweede keer al. Wij zijn zo verdrietig..........
Wat erg Divi, Wat een tegenslag moet dat geweest zij. Ik wens jou en je vriend veel sterkte. Ik heb hetzelfde meegemaakt. Blijf echter positief. groet Miel
he Divi, wat ontzettend oneerlijk kan het allemaal zijn nietwaar, ik herken het, je bent kwaad en ook verdrietig, waarom ik ?? helaas is daar geen antwoord op en hebben een hele hoop vrouwen dit meegemaakt maar waarom nu wij precies 2 keer ?? ik kan er helaas over meepraten maar blijf wel goede moed houden !! heel veel sterkte gr Ing
Wat oneerlijk... Ik kan me helemaal voorstellen dat die tranen van je blijven komen. Laat dat ook maar lekker gebeuren, want het mag! Sterkte voor jou en je familie.
ik heb het zelfde dus ik weet wat je meemaakt alleen bij mij was het een vroegtijdige miskraam met 5w4d liefs samantha
He meid, wat een ellende... Helaas weet ik maar al te goed hoe het erin hakt als je denkt zwanger te zijn en van de ene op de andere dag van je roze wolk valt als het niet goed blijkt te zijn (1 missed abortion in okt/nov '05, 2 spontane miskramen in feb en apr '06). Heel veel sterkte de komende tijd, en als je van je af wilt schrijven, doe dat dan vooral. De steun het het medeleven van de mensen hier heeft mij destijds heel goed gedaan, dus als ik wat voor jou kan betekenen... Liefs, Wendy
Helaas weet ik wat je meemaakt. Maar blijf vertrouwen hebben. Ik heb in totaal 4 miskramen gehad. Maar momenteel is dit de derde zwangerschap die goed gaat.
Lieverd, het is vreselijk.Helaas weet ik ook waar je doorheen moet, het is echt heel erg oneerlijk. Als ik jou verhaal lees, word ik ook weer boos, boos waarom het niet goed mag gaan, boos op me lichaam, boos op alles en iedereen. Wij hebben het nu 3x meegemaakt en ik MOET van mezelf positief denken dat we gauw weer zwanger mogen zijn en een gezond wondertje mogen verwelkomen 9 maanden later.Je mag verdriet hebben en boos zijn, dat is heel begrijpelijk!!! Het is niet niks waar je steeds doorheen moet, dit doet pijn heel veel pijn De ene dag gaat het beter dan de andere dag, je weet het zelf. Neem de tijd en vergeet niet:dat ook onze wens uit gaat komen lieverd. Kijk naar Gina en Wenniepenny en zo kan ik nog wel voorbeelden noemen. Daar gaat het ook goed, dus voor ons komt het ook!!!Ik vind het persoonlijk heel fijn dat we dat ook meemaken, dat het ook na zoveel mk-en goed kan en mag gaan. Daar haal ik me kracht oa uit. Dan denk ik gelukkig, er is nog hoop. Lieverd, ik wens je heel erg veel sterkte en als je wilt praten, je weet het: we zijn er voor je. Een hele dikke knuffel van mussie.
wat erg voor jullie ik wens je heel veel sterkte de komende tijd De meiden zijn hier voor je, ze hebben mij en andere ook doorheen gesleept, dus als je ons nodig hebt liefs
heel veel sterkte liefs samantha ik had al een berichtje geplaatst maar ik was dit er vergeten in te zetten
Ik heb echt met jullie te beide te doen. Het leven is soms zo oneerlijk! Ik wens jullie veel sterkte toe. Heel Veel Liefs Lieverdjuh
Wat ontzettend klote, meid... Heb het zelf gelukkig nog nooit meegemaakt, maar wil je toch veel sterkte wensen! Probeer het een plaatsje te geven, je gaat er 'gelukkig' eventjes tussenuit! En huil maar lekker, hoor.. het is ook niet niks! Hopelijk lucht het op... Gr. Niki
He meis, wat erg. Helaas ook ik weet hoe je je voelt. Ik heb 3 mk-en gehad. En de put waar je in zit is heeeeeeel diep. Maar ik heb nog nooit ergens gelezen dat er vrouwen zijn die uiteindelijk geen kind hebben gekregen. Echt ooit komt er een wonder voor jullie, al is dat nu moeilijk te geloven. Ik weet hoe je je voelt. Liefs Janne
Heey meis, Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor jou en je vriend, en ik hoop voor je dat het snel goed gaat en dat je snel een kindje mag krijgen.. Groetjes Lisette..
Ha lieve meiden, Harststikke bedankt voor jullie lieve berichtjes. De berichtjes die ik van jullie heb gekregen doet me echt heel goed! Jullie zijn echte lieverds!!! Dank jullie wel... Vandaag heb ik verschrikkelijke pijn in mijn buik, gewoon niet normaal. Het is misschien raar om te zeggen maar ik heb verschrikkelijke pijn in mijn boven -en onderbenen. Gisteravond wilde ik ook echt niet meer naar het toilet. Het toilet was/is voor mij nu op dit moment echt een taboe. Ik loop nu heel de dag met de vraag waarom? waarom weer? waarom ik? waarom wij? komt dit nog goed? Wat heb ik verkeerd gedaan? Het is zo oneerlijk Meiden ik ben echt zo onzeker geraakt. Aanstaande maandag ga ik met mijn vriend naar de huisarts om toch het een en ander nog te vragen zeker omdat dit de 2e keer is. Mijn vriend heeft jullie berichtjes ook gelezen en vond het zo lief van jullie! Wij vinden het zo verschrikkelijk dat meerdere van jullie ook meerdere miskramen hebben gehad, wij vinden dit echt vreselijk. Meiden echt bedankt voor jullie steun!!!! Ik heb dit echt nodig. Het doet me echt goed!!! Veel liefs Divi