Show je vaderdag knutsel!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door 2g4e, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

In de vluchtigheid heb ik geen ander topic voorbij zien komen en mijn naam is Toos Inspiratieloos!!! Ons dochtertje is 7 maanden en ik wil dus dolgraag voor vaderdag iets met haar knutselen (in zoverre dat mogelijk is met zo'n kleine meid). Show je vaderdag knutsel!!!

2. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Niemand creatief?

3. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    ik wil haar voetjes verven en dan een afdruk maken haha, ben benieuwd of me dat gaat lukken.

maar ik kijk hier voor de zekerheid ook even mee ;)

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hey meiden,

Ik heb mijn vaderdagkado`s al af met de meiden.
    Ik heb een lijst gemaakt van purschuim en die goud gespoten en daarin heb ik met verf een handafdruk gedaan!
    Ik zal binnen kort effe een foto maken ervan dan kunnen jullie zien wat k bedoel!

Groetjes

5. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    Ik heb een canvasdoek(je) gehaald.
    Een karton uitgeknipt op 10x15 (fotoformaat) en die in het midden geplaatst door fotohoekjes.
    Karton weer weg en in die ruimte met verf afdrukken van zijn handjes gemaakt en de naam+datum met zilverpen erbij gezet.
    Nadat dat droog was het karton weer teruggeplaatst en juul de rand eromheen laten vingerverven.
    (was de 1ste keer, zo leuk! hij heeft zelfs de achterkant van het doek beverft.))
    Tijdens het verven foto's gemaakt en de leukste verf-foto komt in het midden in de fotohoekjes.
    Zo kan papa makkelijk de foto wisselen voor een andere of hij kan de handjes als blikvanger laten.

Beetje compensatie voor de mooie (maar saaie ha ha) leren portemonee die hij als cadeautje krijgt.
    Hij is toe aan een nieuwe en deze heeft precies de indeling en vakjes hoe hij het graag heeft lol.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ik zal straks even een foto maken.

Deel Deze Pagina