Ik twijfel al even tussen het kopen van het rode keukentje van Hema of de witte van Ikea. Die van Hema kost maar 50 euro en het gehele keukentje van Ikea bijna 90 euro. Inmiddels zie ik dat het Hema keukentje is uitverkocht. Daardoor wil ik het alleen maar nog liever hebben Echter staan op Hema.nl veel beoordelingen dat het erg lastig in elkaar te zetten is en ook dat het keukentje kapot gaat bij in elkaar zetten omdat de gaatjes slecht zijn voorgeboord. Ondanks dat vinden de meeste mensen het toch een mooi keukentje. Hoe zijn jullie ervaringen met de Hema keuken? Zou je achteraf toch liever een andere hebben gekocht, of ben je er tevreden mee?
Ik heb tig keukentjes bekeken, van hema, kiddikraft, ikea.. en ben voor het ikea keukentje gegaan.. mede door de degelijkheid.. ik kan er zelf op gaan staan zonder dat er iets kapot gaat..
Ik ken het keukentje van de hema niet maar heb zelf de ikea keuken gekozen (en zelf gepimpt ) door zijn degelijkheid. Vind het een mooi en strak keukentje en het is van mooi zwaar hout en degelijk afgewerkt. Mijn dochter krijgt hem van de sint
Geen ervaring met beide maar die van de Hema vind ik er leuker uit zien maar de Ikea lijkt mij degelijker.
Ik vind de recensies op hema.nl wel erg slecht, dat zou voor mij een reden zijn om voor het Ikea keukentje te gaan.
Ik heb het ikea keukentje compleet en die is al vier jaar in gebruik. Door mijn eigen kinderen en oppaskindjes. Hij ziet er nog uit als nieuw!
wij hebben deze.. zit ook nog het 1 en ander bij Overige houten keukentjes - Houten keukentjes TIP geen verzendkosten - powered by 123webshop.nl
wij willen ook binnenkort een keukentje aanschaffen, weet bijna wel zeker dat we voor de ikea gaan. Ik heb al zoveel keukentjes gezien bij vrienden/familie, en het valt mij wel op dat die van de ikea goed blijft. De andere keukentjes zijn toch sneller afgeleefd. die van de ikea vind ik ook gewoon mooi, die vd hema wat minder. Het fornuis vd ikea vind ik ook beter. Daar blijven de pannen op staan. Veel keukentjes hebben er nog een soort van verhoging/verdikking op, als brander zal ik maar zeggen. Ik vind dat zelf niet mooi. En voor kinderen is het handiger om een pannetje te zetten op een plat vlak. bij de hema zal ik wel keukenspulletjes halen, want dat hebben ze daar ook leuk. Plastic keukentje zal ik zelf nooit doen. ook is het keukentje vd ikea te verstellen! Erg handig vind ik zelf.
hier al bijna 3 jaar het ikeakeukentje en nog steeds erg tevreden erover. Er wordt al bijna 3 jaar dagelijks mee gespeeld en zoon klimt er minimaal 3x per dag op en het is nog steeds helemaal mooi. Ik vind het hema keukentje veel minder mooi en zou die zelf niet kopen.
Hier geen ikea of hema. Het keukentje wat wij hebben is speciaal naar onze wensen gemaakt. Ben er helemaal verliefd op!
die is gaaf zeg. ik kwam op mp ook een keukenboer tegen die in zijn vrijetijd dit soort dingen maakte... misschien wel dezelfde. vond alleen 200 euro een beetje veel geld
Die van Ikea heeft een kookplaat die ook echt licht geeft, net echt. Ik denk dan altijd: heel pedagogisch, nu leert mijn kind straks dat hij als het lampje brandt gewoon zijn handjes erop kan leggen want het is toch niet heet... En dan probeert hij het op de echte kookplaat Gelukkig is die heel hoog en zal hij vast niet ZO slim zijn