navel aangestipt

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Roosenzo, 31 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

    Roosenzo Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Afgelopen dinsdag is bij Boaz zijn navel aangestipt op het cb. Nu is er een grote donkere vlek op zijn buik ontstaan, onder zijn navel. De arts vertelde wel dat er een donkere kring rond zijn navel zou kunnen ontstaan, maar dit is geen kring, maar een grote vlek op zijn buik. Is dit wel normaal???
     
  2. Mayon

    Mayon Niet meer actief

    Nou.. volgens mij niet, was hier althans niet zo. Hier was laatst ook een topic over, iets van: Zo boos op het CB ofzo.
     
  3. Sweetlakecity

    Sweetlakecity Niet meer actief

    zou morgen evne naar de HA gaan. Ze had dat hier ook niet.
     
  4. LovelyDK

    LovelyDK Niet meer actief

    Bij mijn zoontje hebben ze toendertijd ook 2x zijn naveltje aangestipt, maar niks geen vlek of kring ofzo...
    Zou er morgen ook even naar laten kijken door je ha
     
  5. Jenala

    Jenala Fanatiek lid

    16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Mijn dochter heeft ook geen vlek gehad na het aanstippen. Idd even na laten kijken voor de zekerheid.
     
  6. Justins mama

    Justins mama Bekend lid

    9 feb 2011
    510
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook geen vlek of kring.... de naveltje zelf (het wild vlees zeg maar) wat aangestipt was, werd wel zwartig maar is er diezelfde avobd nog afgevallen en daarna was er niks meer van te zien...
     
  7. Roosenzo

    Roosenzo Fanatiek lid

    21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ben net met Boaz naar de huisarts geweest (uur moeten wachten...grr). Maar we hoeven ons geen zorgen te maken zolang de plek maar niet rood wordt. Nu is het heel erg donker bruin, bijna zwart. Vind het toch nog steeds vreemd, maar zal wel goed zijn dan.

    Bedankt in ieder geval voor de reacties.
     

Deel Deze Pagina