Ik vraag me af of ik goed kijk op de site van h&m. Ik wilde een skibroek voor Sander bestellen, maat 92. In de winkel was het op, ze zei anders bestel via internet. Hoe ik ook zoek, ik kan het niet vinden. Weet iemand of het er nog opstaat of waar het staat? betreft een zwarte sneeuw/skibroek zwart gr brenda
Niet alles wat ze in de winkel hebben, staat ook op internet. Kan dus zo zijn dat hij er inderdaad niet op staat.
ooooo dat zou kunnen. Ik hoop dat ik het nog ergens kan kopen. Zag ze wel op mp staan, maar in de winkel zijn ze 9,95 en worden op mp voor 12,50 verkocht excl verzendkosten. Goede handel hihihihi
internet als ze uitverkocht zijn halen ze hem van de site af. Op de nacht van vrijdag op zaterdag verversen ze vaak heel h&m misschien dat zaterdagochtend de broek er wel weer op staat. Gewoon elke dag even kijken. Het wil namelijk echt per dag verschillen, heb ik ook al gemerkt. edit: is het deze: http://files.hm.com/media/products/865/DXL865_76477_09090_21_0072.jpg
Had je al bij de jassen gekeken? Als je daar op een foto klikt dan krijgt je niet alleen de jas te zien, maar ook de broek handschoenen en mutsen. Er staan volgens mij wel wat skibroeken op. H&M site zit ingewikkeld in elkaar
Er staan idd bij de jassen wat skibroeken, maar veel maten zijn er uitverkocht. Ik had 3 maanden geleden al, besteld gelukkig, die zwarte van 9,95.
iemand heeft me de link via privebericht gestuurd, ze staan bij de jassen. Thankssssss ga gelijk bestellen, (heb ik nog nooit gedaan hihi)
alstu! Ik heb goede ervaringen met bezorgen van hm! Meestal binnen 4 werkdagen binnen! En maat niet goed, dan mag je dat terugsturen (betaal je alleen wel de verzendkosten van naar je toe.)
ben zo blij dat ik het gevonden heb, ik was 3 weken terug in een h&m en was 92 uitverkocht. Ik gisteren in de stad gekeken hadden ze niks meer. Ik heb wel 3x op internet gekeken. gelukkig heb ik het gevonden! ben heel benieuwd, hoop niet dat het binnen 4 weken ga sneeuwen. (best lang he 4 weken, ben gewend paar dagen hihiih) grbrenda
ik ga nog een keer kijken en staat dat ik het wel kan bestellen, dus ik doe dat en heb ik 2 broekjes staan een op uitverkocht en precies het zelfde op gewoon te bestellen. dus heb die van uitverkocht weggehaald en kon nu bestellen, bizar he. heb maar gelijk haast gemaakt hahaha bizar
Die broeken vallen erg groot. Ik heb ook zo'n 10-Euro skibroek. Ze heeft 98-104, maar deze broek in 98 is behoorlijk ruim in de taille qua lengte meer dan genoeg. Misschien dat 92 dan ook wel past (als ze die hebben) als je kindje geen heel lange benen heeft.
Hmm je kunt ook gewoon even naar de scapino gaan daar hebben we nu 2x een skipak gekocht en het zat perfect eerste jaar grijs en 1delig. 2e jaar een zwarte broek en een roze/zwarte jas. Maar ze hebben ook gewoon effen broeken/jassen. en ze zitten prima (en heerlijk warm)