Hoi Imke, Miriam en Brigitte Ik heb een vraag aan een van jullie. Wanneer ga je naar de huisarts om over je zwangerschap wens te praten en door te laten verwijzen naar gyn? Ik ben okt 2008 gestopt met de pil, zijn 3 mnd zwanger mogen zijn wat helaas in een MK uitliep juli 2009. Ik ben begonnen met tempen half okt 2009 zodat de huisarts ons niet terug naar huis kan sturen van ga eerst maar eens 3 mnd tempen. Mijn NOD is 15-11 maar ik zie mn temp zakken en denk dat ik ongi ga worden. Mijn vriend en ik willen jan 2010 naar de huisarts gaan, of kan ik nu al gaan?? Mijn moeder was vroeg in de overgang, eind 30 ergens, helaas kan ik haar dit niet meer vragen omdat zij 4jr geleden is overleden. Nu hoef je niet alles te erven van je ouders, maar dit is wel iets wat ik in mn achterhoofd houd. Bedankt voor jullie reactie, groetjes Lilly
Hoihoi, In principe word het volgende aangehouden: als je na een half jaar tot een jaar proberen niet zwanger bent. Dan ga je naar de huisarts. Nu is het jullie al eens gelukt! Dus zwanger raken kan je! Het is nu 4 maanden geleden dat jullie de miskraam hebben gehad. Januari is dan prima om naar d ehuisarts te gaan voor wat begeleiding. Imke